Gisteren nog weinig aan de hand eigenlijk, vandaag even afwachten Wat lief dat je dat hoopt, ik hoop het ook
Welke test is dit? En is hij van gisteren of vanmorgen? Als vanmorgen: Hoe lang na testen verscheen het lijntje? Veel testjes kunnen helaas na een uurtje of 2 al een indroogstreep krijgen heb ik ook een paar keer gehad met de normale van de Action..
Balen! Of misschien toch een voorteken...? Hier heb ik witte afscheiding dus zal wel niet raak zijn. Bij de eerste twee had ik na de eisprong geen afscheiding meer. Dan toch maar een wijntje vanavond? (nog lang geen nod)
Hmmmm na 10 minuten vind ik het dan toch wel een beetje spannend. Blijft buiten afleestijd, dus wees wel sceptisch Maar wie weet!
Bij mij was die witte afscheiding juist een goed teken Het is zo hinderlijk.. sinds die vroege miskraam heb ik hele andere symptomen tijdens en na m'n eisprong Ik heb best wat steekjes ineens vlak voor de eisprong (dat is verder prima), maar daarna heb ik nu standaard witte afscheiding, pijnlijke borsten en steken in baarmoederregio.. ook die spierpijn in m'n dijen heb ik nu standaard een week na eisprong Kan er gewoon geen pijl op trekken of het nou raak kan zijn of niet
Morgen testen toch? Mijn ongeveer nod is zondag.. vandaag dag 36 pfff Had al wel wat buikpijn, dacht dat t misschien vandaag zou komen.. nog niks. Wel misselijk nu, maar dat heb ik wel vaker, ik denk r niks van Wel spannend alweer voor een aantal van ons!!!
@Lyn23 en @bluedrake balen dames... ik lees nog steeds mee maar soms weet ik niet waar ik ‘in kan haken’. Ik duim nog steeds voor jullie hoor!