Nog een paar meiden waar we keihard voor gaan duimen!!! Zou zo leuk zijn en kunnen we n baby topic maken
@Lyn23 ik las je bericht over de antistoffen tegen chlamydia en je hsg, hopelijk worden je kansen beter en gaat dit de oplossing zijn
We gaan voor een volledig roze nieuwjaar! November was een best vruchtbare maand.. We gaan voor december niet met minder akkoord. Kom op eitjes❤❤❤❤
Wat lief van je❤ Ik kan me zo goed voorstellen dat het ook moeilijk moet zijn.. Ik gun het jou ook ontzettend en hoop echt dat je door die hsg straks heeeel vruchtbaar mag zijn. Kom maar gauw achter ons aan!
Is t ook hoor.. Moet er van huilen, maar gun t jullie er niet minder om hoor! Ben echt heel blij voor iedereen
Ik herken het gevoel wel.. Ik vond het vaak ook lastig. Je gunt het iedereen, maar jezelf toch altijd net even iets meer. Dat is ook gewoon zo. Laat je gevoelens er maar even zijn. Heeeeeeele dikke knuffel!
@haileybaby en @Lyn23 ik heb momenteel alleen maar sensitest in huis want was zo slim om al die andere testen de vorige keer te verspillen Ik ga straks mijn man naar de winkel sturen voor verschillende testen en dan het daarmee proberen. Morgenochtend ga ik er sowieso weer 1 doen.