Ja, of morgen? Volgens mij heb ik m'n eisprong een dag na de piek? Of allebei? Al is het beter voor het sperma om een dag ertussen te laten toch? Ik dacht misschien moeten we het eens anders doen dan de afgelopen maanden...
Ik zou het vanavond doen. Maar doe uiteraard waar je goed bij voelt. Hopelijk net zo een mooie test op je NOD❤
Wij hebben elke 30 uur ongeveer gedaan had al elke dag en om de dag geprobeerd.. dus dit was het volgende probeersel. Wel met positief resultaat! Succes!
Op de kleur zie ik niks, op de zwart wit wel heel licht als ik t scherm op superfel zet. Maar kan ook misschien licht indrooglijntje zijn? Je bent ook zo vroeg aan t testen Irritant hè dat je alleen maar kunt wachten... Ik ga denk ik zondag testen
Ik zie op beide eigenlijk wel iets. Maar de foto's zijn met weinig licht genomen dus lastig te bekijken. (Ligt ook aan mijn ogen deels hoor)
Ik verwacht gewoon mijn rode duivels hoor zondag of maandag. Maar dacht huh zie ik dat nou goed. Heb hem ook weg gegooid hoor. En we gaan het wel zien.
Ik denk ook wat te zien @Wendy041085 maar wil je geen hoop geven zolang t niet duidelijk is. Ik duim heel erg!
goed bezig! Hoop t zo voor je dat er een duidelijker streepje staat morgen Ik probeer echt te wachten tot zondag, dan ben ik 11 of 12 dpo
Oooh spannend!! Hier 11 dpo en omo wit. Dus op naar de volgende ronde. Vriendlief gaat 10 december naar de huisarts dus ben heel benieuwd. Ik vraag me ook af of ik wel 11 dpo ben en niet 8 dpo als ik kijk naar mijn ff. Wat denken jullie?
Ah jammer ja, ik ben niet echt thuis in tempen, maar volgens mij zou dat best kunnen als ik ernaar kijk.. Gebruik je geen ovulatietesten erbij? Niet ongesteld is sws nog altijd hoop
De 25e is dan 1 dpo bij je. Balen van die witte test na een twijfel geval van gisteren. Hopelijk komt ie nog terug.