Inderdaad @Dale Cooper dat getrappel mis ik af en toe wel hoor! De eerste nachten was ik ook nog over mijn buik aan het aaien ..
Oh ja gek is dat dan hè! Ik vond dat bij mijn dochter echt best moeilijk. Ik had echt wel nog een kindje in mijn hart, met die verse roze wolk al helemaal! Alleen zou die er nooit meer komen. Miste die babybuik enorm. Dat was echt wel lastig soms! Ha, als ik toen had geweten wat ik nu weet Nu ben ik verzadigd, ben benieuwd of ik er na de bevalling nog zo over denk
Ik ben lange tijd niet geweest. Het is zo druk. Veel blijft al liggen en heb gewoon geen puf voor dingen. Hier in afwachting van wanneer ons meisje besluit dat het tijd is om geboren te worden. Gezien de andere 2 kan het nog zeker 2 weken (a 3 weken) duren.
Oe spannend! Dat verrekte wachten hè... ik doe ook gewoon echt helemaal niks meer. Behalve proberen de baby eruit te kletsen, waar ik nu mee stop, want echt hé zal je net zien dat hij zondag eruit wil met dat pokkenweer. Ik word helemaal nerveus van de voorspellingen heb zelfs al het ziekenhuis gebeld dat ik helemaal niet naar huis wil na de ballon. Niet met dit weer Sterkte met de laatste loodjes!
@Dale Cooper super spannend en nee ik zou met dit weer ook niet naar huis meer gaan. @Lyn23 hoe is het bij jou? @Ajuuparaplu heb je je eitje al gevonden? Hier gaat het goed. Vanochtend nog een laatste test gedaan samen. Deze gaf tot mijn verbazing 3+ aan Verder druk met het werk en de kids. Wachten duurt lang ik moet nog 3 weken wachten tot de echo. En we hebben besloten om het pas met 12 weken aan iedereen te vertellen maar dit heeft ook te maken met me kinderen.
Ik wil heel graag weer mijn energie terug. Verder zou het fijn zijn als ze nog heel even blijft zitten. Ik wil voor mijn eigen rust nog wat dingen gedaan hebben zodat ik in kraamweek alleen maar kan genieten van ons kleintje. Spreek hem dan maar even toe dat hrt niet dit weekend mag. Wat vond het ziekenhuis er van? Dank je. Jij ook!
Duidelijker kan niet! Super! Snap het wel om het pas met 12 weken te vertellen. Dan ook aan de kinderen? Hier bijna positief, clear blue vindt nog van niet. Er zit wel een vreemd waasje doorheen. Ben benieuwd of ie vanavond wel positief is.
Haha ja dat natuurlijk ook! Aan het einde wilde was ik ook echt aan het aftellen. Maar toen ze eenmaal uit m'n buik waren miste ik dat getrappel (en het slapen hahaha). Nog even genieten!