NOD-lijstdoor tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡ 29 mei (1) Wendy041085- 34 jaar- 3e kindje- ronde 4 1 juni (1) Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 5 juni (1) Michele25 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 4 6 juni (1) Nuna4 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 8 juni (1) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 8 10 juni (1) Tafeltent - 32 jaar- 4e kindje- ronde 5 14 juni (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 8 na pauze 15 juni (1) Ajuuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 Datum onbekend (3) MICH18- 28 jaar - 4de kindje - ronde 7 Dale Cooper - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 (uiterlijk 23 juni nod) Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Totaal (11) Wachtend op de eisprong (4) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwangere dames ♡♡♡♡♡ Maart (6) Nijn18 -25 jaar - 3e kindje Foeke - 28 jaar - 2e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3de kindje Beebieee - 29 jaar - 1e kindje Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ☆: STine08, Djoyz, Frieke, Froezel, Ior en novemberzes April (6) Lovey - 35 jaar - 3e* kindje - 9 december 2020 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) - 12 december 2020 Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - 12 december 2020 Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - 17 december 2020 Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje - 20 december 2020 STine08 - 32 jaar - 1e kindje - rond 25 december 2020 Mei (4) MomK - 27 jaar - 2e kindje - 19 januari 2021 Frieke - 29 jaar - 2e kindje - rond 22 januari 2021 Snoozey - 29 jaar - 1e kindje - rond 30 januari 2021 Froezel - 33 jaar - 2e (3e) kindje - rond 4 februari Juni (0) xxx
Mag ik vragen waarom je nog test? Om te weten of de hcg weg is? Ik heb dat zelf nooit gedaan na mijn miskramen eigenlijk. Lijkt me ook best confronterend
Bah niks aan he.. die onzekerheid en teleurstelling. Ik hoop echt voor je dat hij binnenkort positief is! (Morgen ofzo )
Heb de foto gemaakt 5 min na afleestijd. Hij is van Z&K. We wachten gewoon af. Word wss gewoon ongesteld as usual.
@michele25 wat vervelend dat het een witte test is. Maar het kan nog slle kanten op. Het is pas ronde 4. En misschien duurt het iets langer dan je gewend bent. Ook bij jou gaat het lukken! Knuf!
Ik heb het ook gedaan. Vond het juist prettig om te weten wanneer het hormoon uit m’n lichaam was. Dan kon ik voor mijn gevoel helemaal verder en wist ik ook zeker dat als een latere test positief was, dat het dan niet nog van de vorige zwangerschap was. En ovulatietesten slaan anders ook positief uit.
@novemberzes pff wat duurt dat dan lang zeg... wij hopen op t hormoon.. en jij wil t kwijt nu.. heel raar
Ik werd nieuwsgierig omdat het "al" 2 weken geleden is sinds ik het vruchtje ben verloren. Zo lang het hormoon in je lijf zit, krijg je geen eisprong. Ik heb nog steeds een knaltest maar hoop toch wel over 2 weken mijn ei te krijgen eigenlijk..
Ja dit! Maar mijn ovulatietesten zijn dus wel negatief, hoe vreemd?! Toennik net zwanger was, knalde mijn ovulatietest. Nu zijn ze negatief, dus vind dat ergens wel heel vreemd
Ja, heel raar hè. Net als het stukje dat je geen bloed wil, ik wilde het juist na die slechte echo. Zo tegendraads. Ik hoop over een weekje een negatieve test te hebben en dan kan ik het écht afsluiten.
@michele25 lief dat je het vraagt.. Het gaat goed met mij hoor.. Al heb ik het zwanger worden en het ovulatietesren wat los gelaten. Ik leek wel gister en eergister wat vruchtbaar slijm te hebben gezien.. En heb nu al sinds een kwartier wat buikpijn.. Ik heb alleen geen seks meer gehad ook ivm die langdurige schimmelinfectie en dat ik effe rust nodig had daarmee.. Maar toevallig zei ik tegen mijn man vandaag van ohh jeetje wil liefste nu naar boven... Maar helaas hij moest werken... Hij is om 11 uur klaar dus meestal rond 10 over 11 thuis.. Maarja ik weet niet of hij dan nog zin heeft... Ik heb in iedergeval best wel zin weer (gelukkig maar) en ben er al de hele dag met hem over bezig maar snap wel dat die moe is.. Als mijn eisprong nu zou komen zou dat ten opzichte van die andere maanden wel vroeg zijn.. Ik zit vandaag op dag 30 namelijk.. Tel ik daar 10 dagen bij op kom ik uit op een cyclus van 40 dagen.. Thja het kan wel... Maar het lijkt me wel sterk..
En toen las ik mijn onderschrift en denk ik dat het eigenlijk best wel goed mogelijk zou kunnen zijn.
Ohh wat gek dan eigenlijk. Maar de test blijft vaak nog wel lang knallen. Ookal neemt de het hormoon af. Je hebt er niet op laten prikken toch? Anders wist je waar die nu op zat. Bij mij was m’n cyclus dus al wel begonnen voordat het hormoon volledig uit m’n lichaam was. Volgens mij is de halfwaardetijd 2 of 3 dagen. Het heeft bij mij ook lang geduurd voordat het tuurstreepje weg was.
Uhm ja ik wilde zeggen.. het word onderhand wel tijd dat jij weer je ei gaat vinden... te stil is t rondom jou.. hopelijk ben je daar beneden ok genoeg om er weer tegenaan te gaan!. (Hug voor jou)
Ja, wil liever niet meer de ovulatietesten gebruiken.. Ik vond het zo'n moetje worden.. We hebben net wel echt genoten
Ik dacht nu toch na de seks... Zal ik nog eens een ovulatietestje doen? Had wel een uur van te voren geplast.. Maar geloof dat ik mijn vruchtbaarslijm dan toch wel goed had opgemerkt.. Wat denken jullie? Misschien met die buikpijn van straks dat dat toch de eisprong was.. Thja mmm lastig nu.. Nu heb ik eigenlijk wel zoiets waarom ben je niet begonnen met testen.. Heb sporadisch wel eens tussendoor iets gedaan. Vorige week de laatste en die was spierwit.. Maar nu ivm vruchtbaarslijm begon ik toch te twijfelen. OK nu weet ik dus nog niks