Ah wat balen meiden @Lyn23 en @MICH18 . Hopelijk zijn jullie nog wat vroeg en geeft jullie testjes over een paar dagen iets anders aan.
Ik ben zojuist bij de vk geweest voor een vroege echo. Een mooi ienieminie stipje gezien op de goede plek. En we hebben het hartje zelfs al gezien, een mooi flikkerlichtje. Ik ben een dag vooruit gezet, dus nu 6+2. Maar dit kan natuurlijk nog veranderen bij de termijnecho. Voor nu ben ik gerust gesteld en gaan we het morgen aan onze gezinnen vertellen
@MICH18 en @Lyn23 hier ook een negatieve vroege test helaas... Ik was positief gesteld voor deze maand. Maar dat is nu allemaal weg... @michele25 spannend! Hopelijk is alles gewoon goed met jullie beiden.
Hier zou vandaag de testdrang normaal komen. En de info honger (terwijl ik alle info al 100 keer heb gelezen, haha!). Ik ga me er doorheen slaan! Begin wel een beetje alert te zijn op kwaaltjes, ook al kan dat nog niet. Nu echt hooguit op 6 dpo. Gisteren had ik rare steken in m’n foef, dus wanneer ik dat later weer heb, weet ik dat het niks hoeft te betekenen kan niks te maken hebben gehad met een innesteling. Veeeeel te vroeg! Maar merk wel aan alles dat de progesteron zijn werk doet! Humeur, borsten, vreselijk moe. Ik twijfel dus niet echt meer of m’n ei wel is geweest. Zo, nu alles opgeschreven is, kan ik het weer naast me neerleggen nog even volhouden! Een weekje nog maar en dan heb ik duidelijkheid!
Ik zie ze op beide! Met 9 dpo had ik alleen wel een donkerder streepje misschien ben je 8 dpo. Dan zullen ze morgen wel duidelijker zijn
Ik denk trouwens dat ik even afstand doe van zp. Merk dat ik mezelf steeds op zit te vreten van binnen als ik een positieve test zie, hoe gek? Vind het zelfs heel onaardig terwijl ik dat helemaal niet wil. Ik gun het iedereen zo erg! Waarschijnlijk zakt dit allemaal wel weer als mijn testen negatief zijn en ik weer een eisprong heb etc.
Heb hem even bewerkt voor je, zo zie je hem op de dipstick ook duidelijker Stom, zie nu dat t na t uploaden anders wordt haha