Toch heb ik dit gevoel ook hoor.. Terwijl we hebben gezien dat het drie keer gelukt is.. Waar sommige alleen maar voor mogen dromen.. Die ik het net zo erg gun
Ik besef het me goed. Het voelt soms nog wat onwerkelijk. Blijheid en zorgen wisselen zich af. Afgelopen dagen kids weer slecht slapen en laat in slaap of wakker door groeipijn. Toen dacht ik ineens... ohjee ... hebben we er wel goed aan gedaan. Maar als we aan tafel zitten te eten zag ik de afgelopen maanden al steeds een stoel erbij. En nu ziet het eruit dat het echt mag gaan komen. Dat doet me goed. De fijne dingen van zwangerschap waar ik heel erg naar uitkijk. Zoals het kindje voelen. Maar ook nu al op zien tegen het moeten bevallen. Ik denk dat ik nog wat te verwerken heb. Dat ga ik ook zeker benoemen bij de verloskundige. Nu nog hopen dat de familie het nieuws goed ontvangt en blij kan zijn. En ik voel me al soort van in contact met dit kindje. Klinkt dat raar? (Eigenlijk al maanden.) Ik voel me vooral moe. Verder wel goed. Hoe voel jij je?
Ik ben blij voor iedereen hoor, maar toch schiet de paniek er wel in.. dit forum plekje word ook steeds stiller...
@Wensje2014 en @Snoozey we gaan er gewoon weer voor in de volgende ronde. Heb het gelukkig druk zat met andere dingen maar voor nu wel even balen Hopelijk volgende ronde raak
@novemberzes begrijpelijk hoor.. hopelijk kan je snel weer door en is het dan snel ook weer raak! Hier dag 7.. heb wel goede hoop voor deze ronde. Hopelijk dag 16 ofzo een positieve ovulatietest. Nog zeker 9 dagen wachten dus... whoop whoop Houd de moed erin dames!
Jaaa spannend weer dames! Gauw die eieren vinden en gaan met die banaan! wanneer is krijgen jullie uitslagen van de onderzoeken @michele25 ?
Ja die paniek idd En niet zozeer van t hier alleen achter blijven, maar gewoon dat t helemaal nooit gaat lukken.. Hoezo eerder wel en nu ineens niet, wat zal er mis zijn denk ik dan. En je maakt toch een soort van planning en daarin was je al lang en breed zwanger geweest rond deze tijd Dikke knuffel ook voor jou
Oeh dan lopen we idd redelijk gelijk! Wanneer ga jij weer beginnen met ovulatietesten? Ik denk dat ik vanaf cd 10 begin.. heb toch zat testjes in huis Spannend weer idd!
Doe rustig aan en neem je tijd. Doe waar jij je goed bij voelt en we zijn er voor je als je er weer aan toe bent.
Ik heb de 25e de echo, en maandag krijgt manlief de uitslag denk ik ook van zijn test. Al zal het bij mij liggen verwachten ze.
Meiden, ik ben een paar dagen niet geweest. Ik merk dat ik veel te veel bezig ben met het zwanger willen worden. Ik ga even een poosje stoppen met zp. Ik hoop ondertussen dat de lijst mooi roze gaat worden!