Hahaha nah waarschijnlijk moest ik dat ook paar uur geleden ook. Dit word mijn maand!.. dit word mijn maand!.. wacht ik ga m'n handtekening aanpassen... o wee als t niet lukt... dan heb k pas hormonen
Je bent echt onze Maart vrolijke muts, en nu Maart zwangere muts. Haha dus je moet wel even hier blijven nog hoor. Goed voor onze positiviteit!
Hoe gaat t met je hcg.. is het helemaal weg? Hoe zit he nu in je cyclus? Is de eisprong aankomend of nog niks te zien?
@Wensje2014 en @Snoozey hoe bevalt het zwanger zijn? Voor jou is het de 1e keer Snoozey hoe voel je je?
Mijn ovulatietesten blijven knallen, dus nog steeds enorm veel HCG in mijn bloed. De gynaecoloog zei al dat het nog tot minimaal 1 juli ging duren voor ik ongesteld zou worden, maar hoopte zelf natuurlijk dat het bij mij sneller zou zijn Ik ga er niet meer mee zitten en wacht gewoon af. Misschien raak ik in tussentijd wel zwanger nog voor ik een menstruatie heb gehad, dat kan ook nog. Maar ben wel gestopt met zwangerschapstesten hoor, vond het zo frusterend..
@MICH18 en @Dale Cooper gefeliciteerd!!! Wat een mooie streepjes!!! @michele25 en @Ajuuparaplu oh wat stom zeg hopelijk dit inderdaad de maand dan!!!!! Ik duim hoor!
Ik kan niet wachten tot ik me weer een beetje mens mag voelen. Ik kom niet verder dan uit bed, naar de WC, naar mijn laptop, naar de bank en weer naar bed. Heel soms even een goede dag tussendoor. Als de echo vrijdag maar goed is... Dan lukt het misschien wat meer het te accepteren ofzo. Het is voor een goed doel hoop ik!
Haha lief ik ga nergens heen hoor. Denk dat ik me niet eens aanmeld bij een zwangeren groep. Hoewel het op het einde wel fijn is, maar voor nu nog even niet. En sowieso blijf ik dan ook hier!
O jee, wat vervelend! Voor een goed doel ja, maar echt fijn is dit niet.... bij mij was de ellende met 9 weken voorbij, voor jou straks hopelijk ook!
Ja herkenbaar.. ik was ziek tm helft van de zwangerschappen. Bij dochter lief tm de 24e week en erna is altijd lichtjes wel gebleven. Daar zie ik toch wel tegenop met zwanger worden.
Ik vind zelf de dipsticks niet fijn, ik zie t verschil niet goed. Bij mij knallen de action wel. Maar dit is heel persoonlijk.