Ik heb een half jaar lang die extra gevoelige van 2besure gebruikt en was er wel tevreden over. Al werd ik uiteindelijk zwanger in de maand dat ze te laat binnen kwamen
Ik gebruik die van de Action.. ben daar best tevreden over. Ook Sensitest heb ik een maand gebruikt: Deden het ook prima bij mij (wel lichte voorkeur voor de Action ovutest - die leek mijn piek net iets beter te showen met dezelfde urine). Deze ronde gebruik ik dus weer de Action testjes én zodra deze oplopen ook de Clearblue digitaal. Geen ervaring verder mee dus nog, maar ik houd je/jullie op de hoogte
Ik had de ovulatietesten van zo'n goedkoop merk. Maar vond dat in combinatie met de clearblue ovu testen ideaal! Ook gekocht via bol. Com geloof dat ze van test line waren ofzoiets @Ajuuparaplu Vandaag na het avondeten moest ik (geheel) onverwachts overgeven.. De kinderen schrokken hier best wel van.. Het overkwam me echt en kwam echt van de een op andere moment.. Ik hoop stiekem, dat het maar gewoon thja, spontaan was en niet iets wat dagelijks/wekelijks terug gaat komen Ik ben nóóit echt misselijk geweest.. Wel een beetje zo maar zeker niet zo vroeg.. Dus ik denk dat het gewoon plotseling was ofzo geen idee ik ben niet zo'n overgever dus ook de kinderen raakte behoorlijk in paniek Ik blijf hier gewoon steeds inbreken hoor dames om te kijken hoe het gaat. @novemberzes vind jou nu al ene geweldige vrouw! Je blijft zo positief ik gun je echt dat het allemaal snel uit je lichaam verdwijnt en dat er snel een plakkertje weer in zit @michele25 & @Ajuuparaplu jullie gaan de volgende keer net zoals ons op roze .. Wij zagen het ook niet aankomen en kijk ons nu
Geweldig en spannend tegelijk. Op 1 of andere manier is het allemaal niet meer nieuw. Ik ben wel heel bang voor het eventueel niet lekker voelen. En bevallen. Maar zover is het nog lang niet. Af en toe toch wel even zorgen hoe ik het allemaal ga doen. Maar eigenlijk voel ik me zo blij. Ik kan het af en toe nog slecht geloven dat het echt is gelukt. Gisteren toch mijn zusje al verteld omdat we oppas nodig hebben als we de eerste echo hebben. Ik vond haar toch wat terughoudend reageren en ook zorgen uiten. Dit is dus waar ik een beetje bang voor ben. ze is ook wel blij, maar volgens mij moet ze het ook nog even binnen laten komen.
Lief van je! Rot zeg, dat overgeven. Ik heb dat ook nooit gehad, haha. Lijkt me zoooo vervelend. Hopelijk was het eenmalig.
Ja getest! 1e foto (boven vanmorgen, onder gisteren tweede test eind van de ochtend) is beiden na 5 minuten (afleestijd) en die vind ik niet zo heel veel opgelopen, maar goed, wel iets denk ik. Alleen bleef hij vandaag daarna door oplopen! 2e foto is na ruim een kwartier vanmorgen. Gisteren gebeurde er niet zoveel meer na 5 minuten. Ik reken ‘m goed!
Ziet er super uit hoor meid Zat maar 24 uur tussen en evengoed opgelopen; dus dat is perfect. Als je morgenochtend ook weer test, kan je die vergelijken met de test van gisteren; dan zie je de oploop heel mooi!
9 of 10 dpo. Lekker vroeg dus nog. Ik test door tot nod ongeveer en daarna maar nagels bijten tot de eerste afspraak bij de vk! Hihi! Ben wel blij dat partners nu weer mee mogen. Leek me niks aan, videobellen
Ja dat denk ik ook bij mijn dochter testte ik ook elke dag en daar zag je ook een subtiele maar mooie oploop. Vind het toch we fijn, elke dag even bevestiging (tot nod)
@MICH18 & @Dale Cooper wow gefeliciteerd!!!! Nog meer roze!! @Ajuuparaplu Ik had de testen van sensitest niet duur en bij mij was hij goed te vinden. Met temperaturen kan je ook goed je ei vinden maar dat moet je dan wel icm met hou testen doen omdat je temp omhoog gaat ná je eisprong
@novemberzes dikke knuffel!! @Snoozey bij mij hielpen de medicijnen niet van de huisarts maar de piek ging er wel af met gembercapsules..
Met mij gaat het goed. Wel zware weken achter de rug. Maar gaan nu lekker vooruit. We krijgen een meisje! Ze groeit goed en is lekker bewegelijk op de echo's. Ik voel haar ook steeds iets regelmatiger. Super leuk! Het wordt allemaal steeds echter nu!