Ja die van de huisarts durf ik nog even niet te proberen omdat ik lees dat je daar niet mee mag autorijden en je er heel suf van wordt. Ik moet nog ff 2 weken een project op mijn werk afronden, daarna vind ik het prima om zoiets te nemen, want dan heb ik mijn concentratie niet meer nodig voor nu is gember wel goed genoeg en vaker kleine snackjes eten. Leuk Lovey, een meisje ♡
Wat leuk, een meisje! Fijn dat het goed gaat. En wat tof dat je haar al zo goed kan voelen. Is best vroeg al toch?
Zo even bijgelezen, privé is het gewoon heel druk momenteel Ik ben eindelijk niet meer ongesteld, dus op naar ronde 7 alweer
Lief dat je t vraagt.. Ja nog steeds ongesteld, maar het gaat alweer wat beter. Ergste hormoonschommeling weer achter de rug dat scheelt ook. Ik heb wel weer moed voor komende ronde.. pff ronde 9 alweer.. Mijn man en ik hebben afgesproken nog wel sowieso tot eind 2020 te proberen, we zullen zien. En wat lees ik, een meisje?! Wat superleuk voor jullie!!! Dat wordt shoppen!!
Heb nog steeds een knal test. Iemand enig idee hoe dit kan? Mijn HCG was vorige week 2641. Dus zou hij nu rond de 650 moeten zitten. Vanaf wanneer krijg je een knal test als je wel zwanger bent? Met de 5 weken toch pas?
@Dale Cooper Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!! @Lovey Wat leuk een meisje! @Talithaaa leuk weer een jongen! Ook een echte jongens moeder
Oh ik zie dat ik in de verkeerde nod lijst ben beland.. Ik ging op de zoekfunctie kijken hoe t was afgelopen..
Nou komtie dan hoor! Ik ben alleen wel een middagtester, zo blijkt, dus weinig oploop vanmorgen sinds gistermiddag. Heb ander merk testjes nu. Maar verder slaap ik echt alsof het een olympische sport is, val ik overdag ook nogal eens in slaap, ben ik een beetje misselijk ‘s morgens, ben ik een boer en scheetmachine en is mijn hoofd een zeef! Dus gaat goed Links is van vanmorgen.