Ik denk nu toch echt dat het een menstruatie is Maar ik ga nog nergens vanuit hoor haha. (ik heb alleen goede moed)
Succes @novemberzes!! Ovulatietest van de Action was duidelijk lichter vandaag. Maar de clearblue digitaal gaf nog wel een smiley; denk nog op het randje. Maar piek was duidelijk gisteren (middelste Action test was 5 min later gemaakt, omdat ik verbaast was door de clearblue). Vriend en ik hebben het nog even gezellig gemaakt! Vanaf nu officieel afwachten!
Ik heb niet meer getest vandaag.. moet manlief straks wakker maken om nog eenmaal t gezellig te maken.. t valt niet mee met die nachtdienst, mijn werk en dan ook nog 30 graden op je dak... dus duimen. Ik heb wel rechtsonderin veel steken dus denk wel dat ie vandaag los komt.
Hier ook steekjes rechtsonderin dus verwacht hem ook vandaag! Succes met je man verleiden Het weer maakt het er zeker niet makkelijker op en dan bij jullie zijn nachtdienst en jouw werk erbij.. Maar doe je best Nog 1 keertje!!!
Ik zie nog niet heel veel (denk soms heeeeel in de verte misschien iets te zien), maar 8dpo is erg vroeg idd
Als ik ‘m heen en weer schuif, denk ik wel vaag iets te zien. Maar je weet hoe graag ik streepjes wil zien zo balen dat foto’s zo slecht te zien zijn hier! Maar zie jij echt wat???? Dat is het belangrijkst en vorige week dinsdag was ik ook 8 dpo
Ja nog eens gekeken, maar zie echt wel wat! Waaaaaah! Leuk! Ben net wakker. Dus dan kijk ik scheel. Hihi! Spannend!
Hier gaat het goed trouwens! Ik vergeet steeds dat ik zwanger ben, dus ik heb ook steeds een leuke verrassing ik val nogal eens in slaap overdag en moet ook echt even een nieuw ritme gaan zoeken. Wordt denk ik alleen maar erger de komende weken! Verder nog steeds hetzelfde als vorige week eigenlijk, minus de scheten en de boeren. Buik merk ik iets toename van wat gerommel. Soms merk je gewoon eventjes dat er iets gaande is, vooral als er een drol langs moet of zo. En nog steeds geen bloed! Wat natuurlijk ook de bedoeling is, maar bij mijn dochter had ik wel een paar schrikmomentjes dacht echt even dat het fout ging! Nou, zal over een week wel weer een update geven, voor wie uitkijkt naar mogelijke kwaaltjes
Haha ja en ik vertrouw mezelf niet. Ben laatst nog bij iemand heel enthousiast gaan doen, terwijl ze juist liet zien van kijk, weer niks en ik dacht écht wat te zien!