Zou wel heeeeel bijzonder zijn. Dan ga ik ook meteen een lot kopen van de staatsloterij Ik moet om 9 uur bloedprikken en om 10u moet ik bij de gyn zijn. Ze hebben de bloeduitslag ook binnen 1 uur,dus erg fijn!
Die steekjes waren overigens wel echt pijnlijk hoor. Ik ga normaal nooit naar de dokter Nu wilde ik echt gaan door de pijn
Hmm bijzonder zeg.. @novemberzes ik heb soms ook echt mega pijn bij de eisprong.. dan kan ik bijna niet lopen (overdrijf echt niet...) Dus zou zo maar kunnen! En die 4 weken zou dan wel kloppen, ik heb wel eens een echo gehad bij 5 weken, dan zie je al een vruchtzakje. Ik hoop zo voor je dat je weer zwanger bent!
Oh echt?! Ik maak me nog niet blij, want misschien is t toch een miskraam. Maar ik zou dan op ongeveer 4+1 zitten nu, denk ik? Als ik zwanger zou zijn. De gyn wilde me in ieder geval vandaag weer zien en mocht t dan nog niet duidelijk zijn, dan maandag weer. Vind t erg fijn dat ze niet zo snel opgeeft hele lieve vrouw ook!
Nou hier weer een testje er tegen aan gegooid denk dat ik maandag gewoon ongesteld ga worden hoor. Mocht dat zo zijn dan laten we het even helemaal los en kijken we hoe het gaat.
Hooiiii dames, Ik kreeg geen meldingen meer. @novemberzes wat een rollercoaster zeg. Ik ga toch voor je duimen dat er een heel mooi kindje zich aan het ontwikkelen is. Ik ben benieuwd. @michele25 wat fijn dat de echo goed was en het zaad van je man ook. Hopelijk kunnen ze je eventueel met wat hormonen of iets je lichaam een beetje sturen. Hier zit ik op dag 6 menstruatie is gelukkig wel zo goed als weg. Deze ronde maar vroeg beginnen met ovu testen en me vent maar om de dag zien te verleiden. Dit is misschien voor sommige raar maar ik geloof er wel in. Mijn buurvrouw is spiritueel en gaf aan meid komt goed voor het einde van dit jaar ben je zwanger. Ze zegt vorige keer voelde ik zoiets al maar nu weet ik het zeker. Dan zou me wens wel echt uitkomen.
@Wendy041085 balen weer meid.. bah ik haat dit soort testjes.. steeds wit. Ik duim dat ook jij snel een positieve mag krijgen.
@haileybaby nah ik denk dat ik het weer even een paar maanden aankijk.. hoe mn menstruaties verlopen. Ik heb deze keer na mn eisprong bijv minimale pijn. Voel nu niet zoveel. Ik denk ook geen tarwekiemolie etc te gaan slikken juist omdat alles er zo goed uitzag.. wil dat goede niet gaan verpesten.
Nee ik denk juist dat je het verder niet heel veel moet willen beïnvloeden. En wat ik ervan begreep heb je toch wel een mooie cyclus toch? Dan is het echt gewoon botte pech dat het nog niet lukt. Hier ook nog steeds aan het hopen op dat ene momentje. Nu ronde 13 bij mijn eerste heeft het 9 maanden geduurd en mijn jongste na 2 a 3 maanden. Dus baal wel een beetje en ben bang dat het niet meer gaat lukken.
Nou zeg. Misschien dat er wel iets zat. Maar dat het niet goed ging met innestelen. Niet leuk dit. Knuffel!
Ben zo nerveus dat ik de hele tijd naar de wc moet en niet om te plassen haha. Ik zit nu in de wachtkamer om te prikken.
Echt he die onzekerheid. Als je nu idd zon helderziende hebt die zegt goh in 5 mnd ben je zwanger dan is er rust. Ik heb opzich een mooie korte cyclus. Enkeld de pijnklachten en zeer lichte menstruatie is niet zo ok... maar als ik t hier soms zo lees denk ik wat loop ik te zeuren, vanbinnen ziet t er goed uit. En we willen geen vruchtbaarheidsbehandelingen..