Ja nou ik ben meer down omdat ik een cyclus van 27/28 dagen heb. Afg maand tarwekiemolie geslikt dus was hij 30dg. En mijn ervaring is dat ik altijd rond 12/13dpo positief testte nooit zo vroeg als anderen. Maar omdat t mn nod is vandaag of morgen knijp ik m..ook al was ik gisteren pas 10dpo
Er kan veel gebeuren in 24 uur! Laat staan 48 uur.. Dus zolang je niet bloed zou ik zeker hoop houden Als je voorheen ook rond 12/13 dpo positief testte, is dat dit keer ook goed mogelijk. Zeg ik trouwens allemaal heel stoer, maar zelf knijp ik hem ook hoor.. Heb ook gewoon zo geen zin meer in weer een maand opnieuw beginnen. Fingers crossed!
blijft nog even spannend dan! Wel fijn dat je lf niet meer zo kort is toch ! Deed je bij je vorige zwangerschappen ook ovulatietesten of hoe weet je dat je toen 12/13 dpo was?
Ik weet niet of mn lf kort is of niet. Vandaag dag 27. Eisprong op de 24e Juni. 10jr geleden had ik mn eisprong precies haast altijd op dag 14 En cyclus van 28dg. Nu eisprong op dag 18 deze maand vorige maand was hij wel eerder, ik ben ook een stukkie ouder als toen. Maar vandaag denk ik niet meer ongesteld te worden dus we duimen nu maar dat ik t ga redden tm Woensdag dan dag 14 na eisprong.
@michele25 ik was van de week helemaal niet lekker door de eisprong denk ik ofzo, heb het idee dat dit een verloren maand word want we zijn privé ook heel druk met een huizenjacht en naast werk volg ik ook nog een opleiding.. We hebben wel seks maar we zijn er wat minder mee bezig
Hier een leuk weekend ja! Feestje gehad (o man, dat was weer fijn na al die tijd) en vandaag half op, half nieuwe koelkast geplaatst. Hoe is jouw weekend? Zijn de zenuwen al wat gekalmeerd?
@michele25 wat jammer dat de test negatief was. Maar het kan nog wel! Zolang er nog geen bloed is... Ik twijfel wanneer te testen. De 18e m'n nod, maar volgens mij was m'n eisprong eerder. Maar we zijn tm 18e bij m'n schoonouders in het buitenland en ik weet niet of ik dan wil testen. Maar dan nog 2 dagen terug rijden, duurt ook zolang dan. En de 19e gaan we naar een pretpark onderweg dus wellicht dan handig om het te weten ivm achtbanen etc. Toen we voor de eerste gingen ben ik de week na de eisprong nog in heel veel achtbanen geweest (kon nog niet weten of ik zwanger was) en dat is toen vroeg misgegaan (met 6 weken). Ik heb opeens veel last van afscheiding, heb ik normaal niet. Maar lijkt me niet logisch dat dat een symptoom is een paar dagen na de eisprong.
Wie weet dat het dan juist wel lukt! Bij de eerste 2 waren we er minder mee bezig en dat was in 1x raak!
Ik heb altijd na de eisprong veel afscheiding, ook echt dat ik inlegkruisjes moet dragen. En dan steeds 1 of 2 dagen voor mijn nod weer droog.
Misschien werkt het dan juist Klinkt als een leuke weekend haha. Hier een lekker rustig weekend gehad. Nee, ben enorm nerveus..
Hier nog matig bloedverlies. Dus dat gaat dinsdag doorzetten.. Maar wij hebben serieuze gesprekken om te gaan stoppen.. vandaag er heerlijk op uit geweest met onze 3 kids en dan voelen we ons al zo dankbaar. Dus ik weet niet of er voor ons nog een ronde komt..
Pff balen zeg... maar herkenbaar, wij zullen het ook niet lang meer volhouden. We zijn erin gegaan om te kijken of het nog op ons pad lag.. maar als dit niet zo is dan is het niet zo.
@novemberzes ik duim met je mee meid. Ik denk dat je ook je zenuwen kunt laten gaan.. ik geloof erin dat het goed zit
hier vandaag erg moe, gisteren 2 feesten gehad.. en de steekjes zijn er constant ook als ik stil lig vooral links en rechts eierstok hoogte en met lopen overal een beetje. Soort speldenprikken maar heb r vandaag wel een paramol voor gepakt. Niet dat t helpt ofzo. Ik verwacht mn menstruatie komende week dan wel ergens.. zo niet nog een testje. Ik heb iets te hard geroepen met Maart en dit is mijn ronde enzo...
@tafeltent @michele25 ja hier beetje zelfde.. we zouden eigenlijk doorgaan tot april, maar dat haalden we al niet. Sws niet mmm maar voor mij is eind dit jaar de limiet. Mijn man wil liever tot zomer volgend jaar proberen, maar ik heb t er echt zwaar mee. Zowel de teleurstelling als de hormonen. En we hebben er 4 (3 van hem en 1 samen) dus zijn al enorm gezegend. En een kleintje kost ook mega energie. Zou het heel fijn vinden maar moet t ook accepteren als t niet zo mag zijn..