Hier gaat het ook niet lang meer duren. Ik weet ook niet of er hierna nog een ronde komt. Wellicht nog 1tje de zomer door, maar dan is het wel klaar. @novemberzes sterkte vandaag!
Er zijn nu een paar na elkaar die mogen testen (elke dag weer iemand ). Heeft iemand inmiddels alweer een testje gedaan? Ik heb vanmorgen een vroege test gedaan, nu op 11 dpo. En helaas.. helemaal wit. Hopelijk komt het nog, maar ik schat de kans toch klein in. @michele25 , ga jij wachten tot 14dpo of toch al wat eerder testen? Jammer dat de eerste vroege test negatief was, maar het kan natuurlijk nog steeds . Ik ben benieuwd! Ik lees van meerderen van jullie dat jullie twijfelen over hoe lang jullie nog door willen gaan. Lijkt me een lastige keuze. Vaak bedenk je een einddatum voor jezelf, maar als je daar bent, wil je misschien toch nog verder. Maar die teleurstelling elke maand is ook niet leuk. Ik merk zelf dat ik het ook elke ronde weer wat moeilijker vind om een negatieve test te krijgen..
12 dpo, nog steeds niet getest Ik weet ook niet echt of ik dingen echt voel of dat mijn hoofd het aan het verzinnen is. Merk bijv. sinds een paar dagen dat ik met vlagen wat misselijk ben en heb sinds 2 dagen dat ik snel buiten adem raak. Maar aan de andere kant lijken mijn borsten gewoon zoals altijd te zijn.. soms enigszins tintelend. Maar niks bijzonders. Onderbuik soms steekjes, maar ook niks buitengewoon. Dus ik durf er eigenlijk niet echt in te geloven
Het is gezakt naar 85 De uitslag van t weefsel had ze nog niet, dus word deze week nog eens terug gebeld maar dit is al erg positief. Een trofoblast is nog niet helemaal uitgesloten zei ze, maar omdat het al zo mega gezakt is, denkt ze zelf dat die kans erg klein is.
Wat spannend weer al die testers! Ook een hoop die overwegen te stoppen zie ik. Knuffel dames. Begrijp het helemaal, zo stonden wij er ook in. En stel dat het toch fout gaat (wat ik heeeel erg hoop van niet natuurlijk!) weet ik niet zo goed hoe ik er dan in sta. Wil er gewoon niet te veel verdriet van hebben, van nog een kindje erbij willen, terwijl we al zo’n fijn gezin hebben! Maar ja, dat zeg ik nu. Op het moment is het makkelijk praten.
Hier vanmiddag eindelijk terug gebeld naar mn huisarts nav mn echo, de echoscopiste zei al dat alles goed was maar heb de huisarts zelf niet meer gesproken. Hij stuurt me door naar de gynaecoloog, fertiliteit arts. Ergens vind ik dit allemaal dood eng. Maar goed hij wil het ea bekijken nav mijn pijnen. Heb weer veel steken en pijn en als ik weer ongesteld word is dit gewoon nog pijnlijker als de menstruatie in zn geheel zelf. Hij verwacht geen pre menopauze ook mbt het moeilijk zwanger raken. Vandaag ook flink duizelig met opstaan en een tijdje nadien. Het is nog steeds niet weg. Soms lijkt t wel of r iets verstopt zit ofzo wat r niet uit kan. Ik kan de pijn niet goed uitleggen.
@novemberzes wat fijn dat je zo'n mooie uitslag hebt! Goed nieuws @michele25 dat is balen zeg . Ik had het je zo gegund! Ik verwacht ook naar de volgende ronde te moeten.. Het kan natuurlijk nog, maar ik zie de kans klein in.