Hoop het zo! Ik test normaal 1 keer per week en nu toevallig gisteren met de normale test en vandaag met de extra vroege. Dus volgende week weer!
Wel n stomme vraag misschien he.. ik heb op Donderdag 21 Mei een pos ovu test gehad. Telt dan de Zaterdag als 1 dpo... of de Zondag?
Ik lees hier veel verhalen dat de dag na de 48u pas 1dpo is.. dan zou ik 12dpo zijn. En zaterdag dus vandaag 13dpo
Ligt eraan wanneer je eitje springt.. hij kan ook 12 uur na de positieve ov test al springen volgens mij.
Dat kan verschillen volgens mij. Ik heb bij mezelf vanaf 48 uur na de piek geteld als 1 dpo. Ik had op woensdag m’n piek dus vrijdag telde ik als 1 dpo.
Is echt afhankelijk van wanneer hij springt en dat kan je alleen weten als je je temp iedere dag (op de juiste wijze) meet! Dus ik denk altijd maar in 0-1 dpo, 1-2 dpo, 2-3 dpo, 3-4 dpo, etc...
Hmm als ik FF moet geloven was 27 mei mijn eisprong. En zit ik vandaag op 9 dpo. Voordat ik dat wist ging ik uit van 28 mei eisprong, dus vandaag 8 dpo. We wachten af. Ik tel met de laatste. Dus maandag nod. En als ik overtijd ben dan wil ik nog wachten tot zeker 14 dpo. Ik hoop zo dat ik het volhoud.
Hier toch maar getest.. maar urine was echt zo waterig als wat.. maar duurde ook even eer het te zien was. Mocht t binnen 30min aflezen zei sensitest.. dit was met 20/25 min op t randje. Maar aangezien ik vandaag 13dpo zou zijn is dit gewoon negatief in mijn ogen. Ik ga dus op t rood wachten.