Blehh, Heb mezelf nu ook voorgenomen dat als het deze ronde niet raak is.. Dat ik de boel de boel laat.. En ook echt de ovulatietesten in de prullenbak gooi. Ook niet nu met toeval dat ik na de seks zag dat het die positief was... Ben nu al vanaf juli 2019 van de pil af.. En dan ga ik me echt richten op andere dingen.. Want dit is zo ook niks..
Was je urine heel helder? Want dan kan het idd ook daar aan liggen! Ik zie op die negatieve foto namelijk wel echt wat. Ben benieuwd hoe je testje morgenochtend is!
Ja t was niet echt geel ofzo nee. Mja ik ben weer niet de slimste om avondurine te doen. Mja aan de andere kant werd aangespoord hier om te testen hahaha. Maar in mijn ogen gewoon negatief zo licht. Neem aan dat 13dpo de streep echt wel duidelijker moet zijn
Nou.. 13 of 12 dpo dan denk ik, toch?Stel je bent 12 dpo en dan test je met weinig geconcentreerde urine.. dan is het echt niet gek dat je een minimaal lijntje hebt! Zou de hoop nog niet helemaal opgeven
Mijn lijntje was ook pas op de foto te zetten op 14DPO, en op 15DPO was mijn Clearblue pas op 1-2. Ook anders dan bij mijn miskraam want toen testte ik op 11DPO al duidelijk positief en had ik op 12DPO 1-2 op mijn Clearblue. Het is dus niet zo dat het niet kán. Maar goed ik kan natuurlijk net zo goed nog teruggezet worden als we de echo hebben over 2 weken
Maar ik ken deze sensitesten niet.. geven die na 20 min een vals indrogertje? Er staat in de beschrijving envelop dat je ze binnen 30min mag aflezen.
Ik weet helemaal hoe je je nu voelt @michele25 , echt stom. Maar even in de ochtend testen ja en daarna proberen los te laten tot 15/16 dpo? Weet ik, vreselijk makkelijk gezegd, maar misschien heb jij je zelf meer in de hand dan ik mezelf heb.
Sorry voor het opjagen, doe wat goed voelt voor jou! (En ik hoop natuurlijk voor je dat er geen rood komt!)