Mijn ovulatietesten Wou ze gewoon ff posten omdat ik nog 1 had gedaan en ik eigenlijk nergens anders aan kan denken
Bloedtest ook negatief.. Dokter zegt gewoon afwachten, je wordt vanzelf ongesteld. Misschien toch een heeeeel laat ei. Ik blijf nu wel doortesten met ovutesten om te zien of die aflopen
NOD-lijst door tot iedereen op roze ♡♡♡♡♡♡♡ 3 augustus (1) Michele25 - 35 - 4e kindje - ronde 7 4 augustus (1) Lyn23 - 37 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 10 na pauze 6 augustus (1) Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14 7 augustus (1) Froezel - 33 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 8 12 augustus (2) Bluedrake - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk) Datum onbekend (1) Nuna4 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Totaal (7) Wachtend op de eisprong (6) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwangere dames ♡♡♡♡♡♡♡ Maart (5) Nijn18 -25 jaar - 3e kindje Foeke - 28 jaar - 2e kindje Burb1988 - 32 jaar - 3de kindje Beebieee - 29 jaar - 1e kindje Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ☆: STine08, Djoyz, Frieke, Froezel, Ior en novemberzes April (6) Lovey - 35 jaar - 3e* kindje - 9 december 2020 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na MA) - 12 december 2020 Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - 12 december 2020 Love2Live - 37 jaar - 4e kindje - 17 december 2020 Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje - 20 december 2020 STine08 - 32 jaar - 1e kindje - rond 25 december 2020 Mei (3) MomK - 27 jaar - 2e kindje - 19 januari 2021 Frieke - 29 jaar - 2e kindje - rond 22 januari 2021 Snoozey - 29 jaar - 1e kindje - rond 30 januari 2021 Juni (3) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - rond 18 februari 2021 MICH18 - 28 jaar - 4de kindje - rond 26 februari 2021 Dale Cooper - 35 jaar - 2e kindje - 1 maart 2021 Juli (0) ☆: Secret Promise, Froezel
Als ik nu mijn ei heb is mijn nod 4 augustus. Dat zou altijd nog beter zijn dan een hele cyclus overslaan. Geen idee hoezo ik ineens een ei op dag 37 heb, maarja, probeer t maar positief te bekijken. As we speak lig ik met mn benen in de lucht op hoop van zegen. Heb mijn man maar naar boven gesleurd, toen de kids op de trampoline waren Tja je weet maar nooit, wil t moment niet missen haha
Hahaha, pakken wat je pakken kan! Wel vreemd dat je ineens zo’n lange cyclus hebt inderdaad. Laten we in ieder geval hopen dat dat het is en je gewoon de komende maanden niet ongesteld wordt! Ik gun het jou zo!
Gek is het wel.. Maar gelukkig wel gewoon een mogelijkheid nu meteen een cyclus overslaan is zo klote..
Mijn ovulatietest van vandaag is lichter dan die van gister Ik vraag me af of ik hem dan gemist heb (misschien eergister of gisteravond positief?) of dat hij nog moet komen... we hebben het gelukkig op cd8 en zojuist op cd11 gezellig gemaakt. Dus mocht ik hem gemist hebben, dan is er gelukkig nog steeds een kans We gaan maar rustig verder testen I guess...
@Secret Promise het kan dat je hem gemist hebt hoor, ik weet nog van mijn vmk in januari dat mijn cyclus zich daarna precies nog 0x gedragen heeft als daarvoor. De ene keer langer, dan een keer korter, toen een keer geen eisprong en toen zwanger. Het kán allemaal Dus slim dat je het nog gezellig gemaakt hebt
Maf, maar ja, je kan ‘m gemist hebben! Had ik deze ronde ook, ook al zat ik er zo bovenop! Maar hij was toch echt zeker weten toen geweest (zie echo die ik zo plaats)
Ging goed! Hartje gehoord en gezien, dagje teruggezet voor nu, maar met 8 weken is dat nog lastig te zien. Ik vond het wel even emotioneel hoor! Vlak voor dat apparaat erop ging, was ik toch even bang dat er helemaal niks zou zitten of zo, haha! Maar super joh, dat vlekje is gewoon onze baby! We hebben het de jongste twee net ook verteld Grote man (12) was helemaal verbaasd, maar reageerde veel beter dan ik had gedacht! Kleine meid is zo blij ze wordt grote zus! Ze is al aan het fantaseren over lekkere dikke billen en zo Zaterdag vertellen we het de grote meiden! Heb ik zin in En nu bijkomen! Ik ben nog steeds nerveus door alle spanning vandaag
Ik heb een uurtje later nog wat urine eruit weten te persen en toen was het streepje net zo donker als gister. Beetje maf inderdaad! Maar goed, we hebben het gezellig gemaakt en mocht hij nog wel komen; ik test nog even rustig door