fijn dat je lichaam het weer oppakt en je je lichaam toch beter kent! In zou zeggen.. heeeeeel veeel succes volgende ronde nieuw begin
Oei dat is vervelend. Hormonaal is helaas heel weinig tegen te doen, het valt toch uit. Vaak lijkt het wel meer dan er daadwerkelijk uitvalt. Hoe zit het met je ijzer? Vaak als die wat lager is kan ook meer haaruitval veroorzaken! Vitamines slikken is altijd goed! Verder helpt een goede borstel en niet te vaak wassen/nat je haren borstelen nog wel eens.
Ja hier ook in de tuin gezwommen. Lekker met de hond en kids gedold. Volgende week weer hitte.. als we vakantie hebben is t wel lekker te doen. Morgen dagje Dolfinarium. Jullie nog plannen?
Hier gaat het goed, als het goed is de eisprong gehad en dan weer afwachten, tenzij die deze maand weer heel laat is....
Hier met vlagen steeds misselijk (ondanks medicijnen? En veel hoofdpijn gehad. Vooral rustig aan gedaan met het warme weer. Aftellen tot de termijnecho a.s. dinsdag.
Ik heb helaas geen vakantie. Maar we willen in de weekenden wel wat leuke dingen doen. Alleen geen idee wat leuk is met een 1 jarige haha
Oh wat balen dat je je zo voelt zeg, echt dat maakt het dan weer wat minder leuk ondanks dat je blij bent. Het weer werkt nu ook even niet mee dan he.
Nah ik heb nog 1 weekje over. Het word warm. Veel dingen moet je reserveren ver van tevoren dat haalt voor mij t spontane dan weer weg. Kunt zo weinig doen spontaan.. corona heeft veel aangericht helaas
Wij zijn vandaag spontaan en dagje naar Ameland geweest, was prima te doen Ik ga morgen denk ik weer testen.. of overmorgen
Oh spannend.. ik heb nog niet getest. Ik wacht tot maandagavond. Waarschijnlijk is t niet eens nodig dus.