Ja die blauwe inkt testen staan heel.slecht bekend Had deze gekregen. Haha dus dacht doe hem.maar gewoon
Ik hoor en lees dat ook de laatste tijd zoveel over die test, ik heb daar toen met mijn dochter mee getest en ben achteraf heel blij dat ik toen nog niet wist dat het zulke slechte testen waren! Ik vond namelijk toen dat de kv2v5 niet zo goed was opgelopen en die plus test van de Kruidvat knalde echt , dus ik was daardoor gerust gesteld. Gelukkig is het ook allemaal goed gegaan toen, maar als ik toen had gehoord dat het een hele slechte test was had hij me niet zo gerustgesteld als toen haha! Hij staat erom bekend vals positieve uitslagen te geven toch?
Ja daar staan ze om bekend dat weet ik gelukkig ook (anders zou ik nu dolblij moeten zijn) Maar iemand plaatste op de weggeefhoek gratis een kruidvat zwangerschapstest dus dacht ja die wil ik wel. (Zat geen foto bij) en elke test is welkom, verspil al genoeg geld aan testen haha)
Ik heb net getest, 10 dpo. Helemaal wit. Valt me echt zwaar. Mislukte ronde na miskramen valt me 100x zwaarder dan daarvoor. Weet soms gewoon niet hoe ik de moed erin kan houden of het een beetje los te laten.
Hoog (37,2 ondanks 2u eerder wakker worden) maar zegt niks. Mijn temp daalt pas op tweede dag menstruatie ofzo.
Wat shit zeg! En jeetje wat heftig wat jij meegemaakt hebt, 2 miskramen met die termijnen, het is echt verschrikkelijk oneerlijk hoeveel pech je soms kunt hebben. En dan inderdaad die moed erin blijven houden, het is soms niet te doen. Ik schrok ook die 1e mislukte ronde na mijn vmk hoe mentaal ik brak, dus ik kan jou helemaal begrijpen. In die Corona tijd is het soms ook erg lastig afleiding zoeken, het wordt niet makkelijk gemaakt. Een dikke knuffel voor jou en geef de hoop nog niet op❤️
@Marinda1988 Dankje, doet me echt goed jouw reactie. Het voelt vaak zo eenzaam, de miskraam en ook het zwanger worden. En idd, door corona word je wereld erg klein. Ik verlies mezelf soms, het lijkt wel alsof het zwanger worden alles overneemt.
Ik stop met testen en ik test pas over 3 dagen weer (of hou ik mezelf voor de gek) maar heb vandaag 5 testen verspilt De rest is gewoon negatief en die kv+test is gewoon rete onbetrouwbaar. Ik had gewoon heel even hoop. Maar gezien ik vernemelijk eerder 7 als 9 dpo ben wacht ik tot 10 dpo. Dat zal over 3 dagen zijn Ik kan echt niet 3 dagen lang zoveel testen verspillen