Daar heb je ook gelijk in. Wat de afscheiding betreft ben ik het niet volledig eens ik heb zo goed als geen afscheiding het is enkel omdat ik mijn bmm voel dat ik meteen ook weet wat voor afscheiding ik heb want verder ben ik volledig droog. Na mijn eisprong heb ik vaak nog een paar dagen juist veel en waterige afscheiding en als ik die in ff zou invullen zet hij altijd mijn kruis verkeerd. Maar je hebt gelijk je hoeft niet met je data te knoeien.
Op zich is het ook vooral belangrijk wat je bij je bmm voelt. Het hoeft er absoluut niet uit te lopen. Hoeveelheid zegt ook vrij weinig, alleen het type afscheiding. Maar in 70% van de gevallen ligt de laatste dag van vruchtbaar slijm (bij je baarmoedermond dus) binnen 1 dag van je eisprong (dus 1 dag ervoor is mogelijk, 1 dag erna of dag van eisprong zelf). Dan zal jij misschien 1 van de 30% andere gevallen zijn.
Vruchtbaar slijm is heel draderig en eiwit achtig toch? Zo ziet het er iig bij mij altijd uit waar ik het aan herken.
Dit kan zeker hoor, wij waren ongeveer gelijk en ik heb m ook zeker te weten gehad 2 dagen geleden! Dit is 11/12 dagen na de miskraam.v ga voor je duimen!
Ja sinds vandaag geen bruin verlies meer echt puur doorzichtig vruchtbaar slijm helemaal blij mee dat m’n lichaam t zo snel oppakt! Ik verwacht m’n ei nu met 3 dagen ongeveer.
Vraagje Ik had afgelopen zondag avond mijn positieve ovulatie test springt hij dan op zn laatst di avond? Heb di do zat en afgelopen maandaf seks gehad. Zit ik goed? Heb t idee dat t qua timing niet goed zit
Volgens mij verschilt dat per vrouw. Bij mij springt hij best wel snel, bij de ene met 24 uur de andere 48 uur. Maar zo te lezen zit je helemaal goed hoor! Zaad overleeft een aantal dagen in de baarmoeder.
Ja alleen had woensdag dus ook echt steken en vanochtend ook een pijnlijke scheut van een seconde heb dus steeds t idee dat ik na maandag nog seks had moeten hebben.?
Nee zaadcellen overleven 4 a 5 dagen. Dus je zit goed en je kan er niks meer aan veranderen, dus afwachten.
Je ei zal uiterlijk dinsdag gesprongen zijn lijkt mij. Maar al zou het woensdag geweest zijn, dan zit je toch nog steeds goed qua timing met maandag?
NOD-lijst 1 t/m 15 Maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (4) 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 roos888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde (veel te veel) Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (IUI 4) MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 2 maart (4) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 13 Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 3 maart (3) noukie1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 madame01 - - 2e kindje - ronde 8 Nola26 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) 4 maart (3) Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 ( ronde 1 na vmk) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) 5 maart (2) Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 47 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 9 6 maart (2) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje -ronde 3 7 maart (2) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 23 - IUI 4 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 6 8 maart (0) 9 maart (1) Tunisiana, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 10 maart (2) Kinderkopje - 36 jaar - 1e kindje- ronde 3 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) 11 maart (2) Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 3 na vmk) MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 12 maart (2) AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lellebel86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA 13 maart (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 14 maart (1) Aline2020 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk 15 maart (2) Mir123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na een miskraam Slilo-35 jaar-4e kindje-ronde 3 Datum onbekend (3) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk EvaD - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboorte (tel ik mee bij x kindjes) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (34) Wachtend op de eisprong (22) Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Kan je temperatuur omhoog schieten als je snachts veel uit ben geweest? Ik sliep pas rond drie uur half vier. En dus nu net op mijn gebruikelijke tijd getemperatuurd (8 uur). Ik heb opeens een temperatuur die ik normaal na mijn ei heb. Gister ook tweede dag vruchtbaar slijm, wat normaal 4-5 dagen voor mijn ei begint. Had gister ook wat steken onderin mijn buik maar de ovu testjes waren negatief... nu ben ik bang dat ik toch mijn ei gemist heb en geen seks gehad dus dat zou een verloren ronde zijn.. Ik kan me het gewoon niet voorstellen op dag 11 na m’n miskraam
Ja dat kan hoor, dat zeggen ze in ieder geval wel! Zolang je ovutesten negatief waren is er nog geen eitje geweest. Ik had toen een week na de miskraam ook vruchtbaar slijm, maar pas na 14 dagen een positieve ovulatietest. Misschien wel een idee om alvast maar wat seks te hebben zo nu en dan , zodat je hem iig niet kan missen
Ah oké nou ik hoop het! Ja inderdaad, ik wilde dat gister al maar m’n vriend voelde zich niet lekker, kon m helaas niet dwingen
Dat kan zeker. Onrustige nachten kunnen dat veroorzaken. Ik denk niet dat je ei al is geweest, morgen of overmorgen zal je temp weer dalen denk ik. Ikzelf heb dit ook meerdere malen per cyclus, maar wat ik nu weet is dat m'n temp echt 2 dagen lang goed doorstijgd na ei. Dus dat al die enkele pieken geen zorgen voor paniek waren. Ik zou wel dubbele ovu testen gaan doen als ik jou was.. je piek zit er dus wel aan te komen als ik dat zo lees