NOD-Lijst 1- 15 Maart 2021♡

Discussion in 'NOD forum' started by Logan2013, Jan 31, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dwaallichtje

Dwaallichtje Fanatiek lid

Oct 7, 2018
    1,099
    1,211
    113
    Female
    Brabant
    Hier er even en prut telanotest tegenaan gegooid. Ik heb er 20 dus wanneer moet je die dingen anders verspillen? Ik vind 6/7 dpo daar uitermate geschikt voor :D:rolleyes:.

Hij was natuurlijk nog helemaal wit, maar dan weten we dat ook weer. Zou het leuk vinden dat als ik deze ronde positief zou testen om te weten op welke dat het echt pas voor het eerst zichtbaar was op een test. Een experiment:o:

* de dingen die je tegen jezelf zegt om je testverslaving te verantwoorden :D *

Melisa96, MB91, Rowena25 and 4 others like this.
  2. Dwaallichtje

Oct 7, 2018
    1,099
    1,211
    113
    Female
    Brabant
    Oh mijn temp was trouwens enorm omhoog geschoten na de dip van gisteren. 37.3 vanochtend dus dat verklaard mijn testdrang misschien ook een beetje. Zie mijn banner voor mijn kaartje.

3. MotorMeisje

MotorMeisje Actief lid

Oct 25, 2020
    352
    554
    93
    Female
    Gewoon lekker van je af schrijven.
    Ik snap dat je baalt. Ik zie in je banner dat vandaag je meest vruchtbare dag zou zijn. Je ei is nog niet geweest?
    Nah, dat zaad van hem is dan de afgelopen dagen wel verspild, hopelijk kunnen jullie vanavond wel nog even aan de bak. 1x kan voldoende zijn.

Luchia likes this.
  4. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

Dec 13, 2020
    1,323
    1,360
    113
    Female
    Ik wilde het al typen deze ochtend, ik had al stiekem gekeken. Echt heel mooi ja, komen weer spannende dagen aan dames!

Maudje123 likes this.
  5. Madame01

Madame01 Actief lid

Jan 28, 2021
    339
    240
    43
    Female

Ahh hoelang is het nu geleden? En wanneer heb je denk je je eisprong gehad? Vervelend gevoel ge, zeg jij je vriend wanneer het zover is? Anders de volgende keer niks zeggen en gewoon beetje uitdagen.)( maar mss is de volgende keer niet nodig en ben je straks gewoon zwanger)

6. Dwaallichtje

Oct 7, 2018
    1,099
    1,211
    113
    Female
    Brabant
    Dat is wel echt vervelend. Snapt hij niet dat hij maar een paar dagen in de maand zijn best hoeft te doen? Daarna doe jij al het harde werk. Kom op zeg! Hier ook wel eens dat het niet lukt hoor. Om de dag is hier echt het maximaal haalbare en soms heb ik ook het gevoel dat het mijn schuld is als ik weer eens 10/12 dagen met vruchtbaar slijm heb en het dus een soort marathon wordt, maar toch. Zwaar frusterend dit.

Luchia likes this.
  7. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

Dec 13, 2020
    1,323
    1,360
    113
    Female
    Zeker vreemd! Ik was vorige ronde begonnen met tempen en vond het ook echt lastig om er goed wijs uit te worden. Ik hoop dat deze ronde beter gaat want het maakt je mega onzeker! Ik zou inderdaad vertrouwen op je ovutesten, maar het blijft wel gek dat hij zo omhoog schiet ja!

8. Dwaallichtje

Oct 7, 2018
    1,099
    1,211
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb ook wel eens ineens wat hoge temps voor ei hoor. En er is een reden dat FF je kruis pas tekent als je 3 dagen achter elkaar een verhoogde temp hebt. Een enkele piekdag zegt namelijk echt nog weinig. Ik zou gewoon even doortesten en doorseksen. Heb je vruchtbaar slijm? ik vind dat altijd wel een goede indicatie of ik vlakbij mijn ei ben of als ik weer opdroog dat mijn ei is geweest.

9. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

Dec 13, 2020
    1,323
    1,360
    113
    Female
    Aaaaah dat is echt heel erg balen, voor die mannen lijkt het allemaal wat minder prio te hebben dan voor ons. Wij vinden een maand wachten al teveel, laat staan om er eentje over te slaan! Ik zou hem vandaag nog zeker verleiden, ik haal soms ook de gekste dingen uit de kast als ik weet dat ik hem daarmee gek kan krijgen. Laten we hopen dat het lukt en je deze ronde nog kan meepakken, vandaag je eisprong dus er is nog kans! Maar wel heel verdrietig en frustrerend voor je, wij vrouwen maken ook vaak genoeg zin voor onze mannen, dus andersom mogen we dat toch ook verwachten?

10. Marinda1988

Marinda1988 Fanatiek lid

Dec 13, 2020
    1,323
    1,360
    113
    Female
    Wauw wat een droom temperatuur/kaartje! Ik wil dit ook !!! Ik snap je testdrang hier zeker mee, spannend!

Dwaallichtje likes this.
  11. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

Dec 31, 2020
    3,003
    2,492
    113
    Female
    Ik had al vanaf vorige week vrijdag “vruchtbaar slijm” dus ik weet het niet zo goed:confused: lijkt juist minder te worden afgelopen 2 dagen. De afgelopen maanden was het allemaal zo duidelijk maar nu na de vmk is er geen peil op te trekken. Ik zit inmiddels op cd15 en normaal heb ik altijd op cd 17 m’n eisprong. Dus hopelijk vandaag of morgen wel een positieve ovu test!

Marinda1988 and Dwaallichtje like this.
  12. Luchia

Luchia Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,683
    711
    113
    Me banner verspringt meestal ergens vandaag nog, Zit vandaag op dag 17 van me cyclus. Heb sinds vanochtend wel een soort zeurend gevoel in me buik dus hoop dat dit misschien nog een kans is. Ik denk dat hij er misschien ook niet zo over nadenkt maar wij vrouwen wel dat het dan voelt alsof die dagen dan weggegooid zijn.

13. Luchia

Luchia Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,683
    711
    113
    Zeker wel meer dan een week geleden:oops:Me vriend zijn libido gaat vaak alle kanten op, Wel heeft ie vaak genoeg libido voor zeg maar hand en mond werk :| Ik heb nog niet eerder echt me ei kunnen vinden door middel van testen of temperaturen wel heb ik sinds vanochtend een zeurend gevoel in me buik en onderrug dus hoop dat dit nog een kans is.. :oops: Hij weet wel dat ik nu in me vruchtbaarste dagen zit, Hij kan het vaak dan ook wel aan me merken door dat ik me wat meer optut en me des te leuker kleed :roflmao: Vandaag toch nog maar een poging doen om me wat meer op te tutten :p

MB91 likes this.
  14. Luchia

Luchia Fanatiek lid

Jun 29, 2012
    1,683
    711
    113
    Bij ons is om de dag zelfs te veel voor hem lijkt het kwa echt klussen:| Ik herken dat schuld gevoel wel is dan vaak ook nog des te rotter als hij niet echt wil op dat moment. Mannen hebben het eigenlijk maar makkelijk :roflmao:

15. deentjepeentje

deentjepeentje Bekend lid

Jan 20, 2009
    677
    624
    93
    Female
    Verkoopster
    de Kempen
    Hier ook een berg telano testen op voorraad. Wist eigenlijk niet dat ze niet zo best waren. Heb ook nog kruidvat 2v5 maar daar lees ik ook wel eens matige berichten over. Ik heb er vandaag op 8/9 dpo 1 van telano gedaan maar was natuurlijk ook wit. Morgen waarschijnlijk weer.

16. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    @Luchia ach wat balen meid :(
    Hier is het soms ook wel zo’n gedoe dat ik moet zeggen nu niet want ik zit in mijn vruchtbare dagen. Maar ja je moet je mannetje soms ook wat tevreden houden natuurlijk :$
    Probeer het vanavond nog even samen gezellig te maken ❤️

17. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    Mooie temp stijging vandaag, tevreden :p

Maudje123 likes this.
  18. Madame01

Madame01 Actief lid

Jan 28, 2021
    339
    240
    43
    Female
    Herkent iemand zeurderige buik en rug pijn 6 dagen voor nod?

19. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    3,122
    2,821
    113
    Female
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Hey meis,

Helaas is er idd na een miskraam enorm weinig over te zeggen en is geduld het enige wat we kunnen hebben.

Je tempratuur en hormoon huishouding is compleet van slag. Je lichaam is hard aan t werk om weer in balans te komen. Onderschat een miskraam niet. Jouw lichaam was al helemaal voorbereid om de komende maanden een kindje groot te brengen en moet nu compleet weet terug schakelen naar een modus voor een bevruchting. Alle hormonen moet omdraaien en weer in balans komen om dit voor elkaar te krijgen. Dat kost tijd en dan geeft je lichaam voor jou/mij verkeerde signalen zoals veel slijm, tempratuur pieken en dalen en positieve ovulatie testen. Erg verwarrend en onzeker en alles behalve leuk als je graag controle wil houden.

Geduld. Lief zijn voor jezelf en je lichaam, gezond eten en rust. En om de dag klussen, zo benut je denk ik alles optimaal.

Wees niet te streng voor jezelf of gefrustreerd want dan werkt je lichaam ook niet mee... het komt vanzelf moeten we maar denken.

Ik zit inmiddels op CD 27 en nog geen eisprong te bekennen. Mijn normale cyclus is 28-32.

Zal mijn tempratuur kaartje erbij doen zodat je kan zien dat ik ook een hele rare temp heb na de miskraam. Schiet ook alle kanten op.

Mijn zwangerschapstest is sinds gisteren echt negatief. Dat is fijn dus nu kan ik de ovulatie testen meer gaan vertrouwen al blijven ze wel aardig donker wat ik niet echt vertrouw omdat dat voorheen ook niet zo was.

Succes met wachten en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Sterkte want t is zwaar zo!

Attached Files:

Flowertje27 likes this.
  20. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

Dec 31, 2020
    3,003
    2,492
    113
    Female
    Lijkt me toch dat tie er nu wel aan zit te komen o_O

Attached Files:

Share This Page