Ik zie m vrij duidelijk! Alvast voorzichtig gefeliciteerd ❤. Ik ben vandaag vrij en een ovutest gedaan, deze is positief dus vanmorgen maar even gezellig gemaakt. Kan iemand mij op het wachtbankje zetten?
Spannend weer! Had je dan ook vruchtbaar slijm dat je het verwachtte of gewoon de tijd? Hier volgens ff een eisprong gehad maar twijfel erg. Blijft dus even afwachten.
Ja al een aantal dagen, maar had besloten geennovutesten te doen ivm werk. Maar omdat ik gisteren buikpijn had(eipijn) links dacht ik vanmorgen laat ik er eens een testje tegen aan gooien nu ik toch vrij ben. Sowieso maken wij het om de dag gezellig dus in principe kan ik m ook niet echt missen denk ik dan... Ok mag in elk geval op t wachtbankje dus nu tot de 11e spannend
NOD-lijst 1 t/m 15 Maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (4) 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 roos888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde (veel te veel) Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (IUI 4) MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 2 maart (4) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 13 Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 3 maart (2) madame01 - - 2e kindje - ronde 8 Nola26 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) 4 maart (5) Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 ( ronde 1 na vmk) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) noukie1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 13 5 maart (3) Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 47 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 9 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 6 maart (3) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk 7 maart (2) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 23 - IUI 4 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 6 8 maart (0) 9 maart (1) Tunisiana, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 10 maart (3) Kinderkopje - 36 jaar - 1e kindje- ronde 3 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 12 Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 11 maart (2) Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 3 na vmk) MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 12 maart (2) AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lellebel86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA 13 maart (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 14 maart (1) Aline2020 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk 15 maart (2) Mir123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na een miskraam Slilo-35 jaar-4e kindje-ronde 3 Datum onbekend (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) EvaD - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboorte (tel ik mee bij x kindjes) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (38) Wachtend op de eisprong (19) Wachtbankje (19) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ja hier ook sowieso om de dag gezellig dus dan moet het gewoon goed komen. Ja spannend die wachtdagen weer.
Jaaaa echt hé, eerste week gaat nog maar die tweede is echt killing. Ik heb in principe mn nod de 10e maar wil proberen te wachten met testen tot de 11e...heb wel de testen van sensitest want vorige keer had ik een vrij duidelijk plusje met een test van de apotheek(je zou denken betrouwbaar) en een dag later werd ik ongesteld...
Oh hopelijk komt het goed meid kop op, voordeel van de twijfel geven is al heel mooi. Het feit dat ie je heeft laten zoeken vind ik ook al heel wat. We zijn er voor je dikke virtuele knuf
Mijn ovulatie testen lijken alleen maar af te lopen terwijl ik duidelijk ovulatiepijn voel. Ik test maar rustig door en hoop binnen deze lijst te vallen. Weet wel van vorige ovulatie testen dat ze ineens uit het niets positief konden zijn. Dus wie weet morgen meer geluk. Verwacht t wel een dezer dagen. Geduld is een schone zaak.... maar lastig
Jaaaa dit dus hahahaha na mijn vmk van valentijn durf ik ook niet meer te testen. Nu volgens 2 apps 6 dpo en 4 dpo dus sowieso nog veel te vroeg. Ik wil (hoop) pas rond 10 maart te testen hahahha wat een grap heb wel steekjes gevoeld al een paar dagen links en rechts. Maar ach wat is het lang wachten!!!
Ik heb een bijna positieve ovutest, ik gok morgen helemaal positief. Ben deze keer van plan om helemaal niet te gaan testen en echt nod af te wachten. Vorige maand vage lijntjes gehad en daardoor twijfelde ik ook op 12 dpo nog en daar heb ik nu even geen zin in. En vanaf volgende maand de mmm in dus ik laat het even voor wat het is. Maar ik ga lekker met jullie mee turen dus kommaar op!
Ohhhhh maar dat hadden we vorige maand ook hé, en ineens was ie knalpositief. Heel frustrerend i know, maar de moed niet opgeven❤
Nee vorige maand had ik lichte testen en uit het niets een knaller op mijn ''vaste'' dag. Nu al paar dagen ''bijna'' positief, vind ik zo gek. Normaal iedere maand op dag 16 positieve ovulatie test. Maar zal nu wel van slag zijn..