Nou ik had zo een ovu test gedaan. En die was vrij donker (0,66 volgens app) maar nam daarna weer af. Za geen ovu test gedaan en die vrijdag was het 0,39. Dus kan zijn dat ik hem gemist heb. Had zojuist rozig slijm. Dus is een bloedinkje geweest. Ja en dat het zo vroeg kan ben ik niet gewend maar tegelijk weet ik wel dat het echt kan want met m’n eerste ms in nov had ik met 4.0 weken al een knaltest (zie foto) dus die cyclus is ws ook korter geweest. O maar die temp stijging van jou is wel mooi toch. En kan de komende dagen nog verder stijgen.
Ik zie het idd, we zitten in t zelfde schuitje. Afgelopen dagen echt een donker tweede lijntje te zien en nu bijna niks. Zo vreemd! Vooral omdat mijn hcg al 2 weken weg is... de tweede keer bloed prikken was het zelfs al 3,5 en dat was net voordat het bloeden doorbrak. Dus echt bijna niks meer. Je zou denken dat je lichaam het dan wel weer snel oppakt nadat het hcg weg is, zoals bij veel vrouwen hier, maar de mijne niet dus. hopelijk zet het bij jou nu door in een knaller!!
Hoeveel dagen na innesteling kun je testen? Ik had rozig slijm zojuist en meen dat ik gisteren iets gevoeld heb.
En als wij dit samen zo al ervaren zijn er vast vele meer maar lees je wat je graag wil horen... doe ik ook hoor. Idd heel veel mensen hebben na 2 weken alweer een ei sprong maar ik denken dat 10x zoveel mensen in dezelfde onzekerheid zitten als ons.. Geduld.. lief zijn voor jezelf... heel lastig soms. Ik richt me nu vooral op veel gezonde voeding voor een mooie nieuwe opbouw van het baarmoederslijmvlies. Dat helpt me wel. En het bloeden lijkt nu echt definitief gestopt te zijn na 26 dagen na de MK. Nu dag 29 alweer... dit zou een normale cyclus zijn dus ga al naar een cyclus van ruim 6 weken sowieso..
Ja onderschat een mk niet! Het kan er echt voor zorgen dat je cyclus even wat langer duurt. Bij mij de afgelopen keer na 3 weken een eisprong maar heb ook wel gehad dat het 8 weken duurde voor ik weer een ms kreeg. Maar lastig hoor dat wachten!!
Maar ook na een VMK? Of was jij al verder? ik was pas 4,5 week...(dus eigenlijk pas 2,5 week). en Hcg was 3,5 toen ik ging bloeden. Dat is nu 2,5 week geleden.
Ik had een vmk in augustus 2020 en ik had echt minimaal hcg. Bij mij waren mijn hormonen flink van slag, en pas deze maand weer een ei. Nu wil dit niet zeggen dat iedereen dit heeft, ik ben natuurlijk weer een van die extreme gevallen , maar het kan helaas echt even duren
Jeetje nee dat geeft geen hoop. Gatsie ik wist uberhaupt niet dat je lichaam van dat beetje hcg zo lang van slag kan zijn. Mag ik vragen of je daarvoor altijd een stabiele cyclus had? Ik heb al een jaar iedere maand een duidelijke eisprong op dag 17 en vervolgens 10-11 dagen later ongesteld..
Ja maar het is een oude test van een vorige zwangerschap waar ik met 4.0 weken al deze knaltest had. Wilde ermee duidelijk maken dat een vroege eisprong wel kon.
Nee de afgelopen keer was vermoedelijk wel een vroege die pas laat op gang kwam. Maar laatste keer was hcg er heel snel uit maar duurde toch 21 dagen voor de eisprong kwam.
Nogmaals: ik was echt een extreem geval! Bij veel meiden herstelt het de 1e of 2e maand wel. Mijn cyclus daarvoor was ook al onregelmatig, dus daar zal het ook mee te maken hebben ik denk echt dat jouw cyclus deze maand of volgende maand weer op de rit zit. ❤️
NOD-lijst 1 t/m 15 Maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (4) 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 roos888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde (veel te veel) Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (IUI 4) MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 2 maart (4) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 13 Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 3 maart (2) madame01 - - 2e kindje - ronde 8 Nola26 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) 4 maart (5) Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 ( ronde 1 na vmk) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) noukie1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 13 5 maart (3) Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 47 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 9 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 6 maart (3) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk 7 maart (2) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 23 - IUI 4 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 6 8 maart (0) 9 maart (1) Tunisiana, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 10 maart (3) Kinderkopje - 36 jaar- 1e kindje - ronde 3 Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) Luchia - 26 jaar - 2e kindje - ronde 12 Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 11 maart (2) Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 3 na vmk) MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 12 maart (2) AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lellebel86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA 13 maart (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 14 maart (1) Aline2020 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk 15 maart (2) Mir123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na een miskraam Slilo-35 jaar-4e kindje-ronde 3 Lamia - 28 jaar- 4e kindje ronde 1 Datum onbekend (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) EvaD - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboorte (tel ik mee bij x kindjes) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (38) Wachtend op de eisprong (17) Wachtbankje (20) Zwanger (1) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ga er gewoon voor. Zwanger tot het tegendeel is bewezen. @MB91 mag zichzelf ook nog aanpassen. De "eer" om jezelf op roze te zetten laat ik aan diegene zelf .
Hmm, vind het toch jammer dat mijn piek niet knalt. Maar voel wel echt dat mijn eisprong eraan komt voor zondag Wie weet morgen knal Maar nu temperatuur ik ook niet dus zal geen bevestiging vinden deze maand