Nou negatief durf ik ze niet te noemen, maar positief ook zeker niet na die mk word er stillaan gek van haha, ik denk dat ik best pas vrijdag of zo opnieuw test
Ik ga denk ik doorschuiven naar de volgende lijst. Helaas nog geen positieve ovulatie test en mijn temp is nog laag. Vanaf morgen val ik buiten deze lijst. Zal hier nog wel te vinden zijn. Veel succes allen. Had zo gehoopt nu mijn eisprong te hebben. Blijf voor de zekerheid nog wel even op deze lijst Succes allen
Wauw wat een succesvol groepje! Nu al zoveel zwangeren. Ontzettend gefeliciteerd jullie! Er wordt ook lekker gekletst haha. Ben zelf niet zo actief met reageren, maar ik lees (en leef) met jullie mee! Ik mag ook op het wachtbankje Vrijdag positieve ovulatietest en vandaag iets hogere temperatuur. Ik ga ervanuit dat gisteren mijn eisprong was. Heb LF van 12/13 dagen dus dan 11 of 12 maart NOD. Heb me voorgenomen niet te testen totdat ik overtijd ben.
Call me crazy, maar ik zie de lijn van de 28e wel meer dan die van de 27e. is dit ochtendurine? Misschien een keer een ander moment van de dag testen. Sommige hebben daarmee een wereld van verschil...
Ik denk 8-9 dpo, súper vroeg. Hij is nu opgedroogd heel erg duidelijk. Hoeven niet meer te turen, maar toch vertrouw ik het niet zo Helaas zijn de Predictors hier niet meer te koop. Heb uiteindelijk Trekpleister meegenomen en die is negatief denk ik. Afwachten tot dinsdag dan maar.
Nu draai ik al helemaal door hahahaha thanks @MB91 en @noukie 1992 zs test van 28/2 is van net, wel nog niets gegeten of gedronken voor de test, maar 2de urine
Klopt indd, ga er gewoon vanuit binnen 2 dagen ongesteld te worden.. Op naar de volgende ronde dan. Dan is de teleurstelling ook minder
Ooohja! Maar in je onderschrift staat dat je deze maand een vmk heb gehad alleen dat zou nog wel goed daarvan kunnen zijn toch? Ik hoop uiteraard van niet! Of heb je al negatieve testen gehad ondertussen.
Prachtig! En lekker spammen graag juíst! Wil je je temp kaartje eventueel delen? Ik ben wel benieuwd namelijk. Zag hem niet in je onderschrift, maar je maakt me nieuwsgierig!
Ja klopt daarom dat ik ook nog niet echt wil hopen. Het enige positieve aan mijn mk is dat het heel snel gegaan is en ik geen stolsels heb gehad maar eigenlijk wel doorheen heel de zs bloedingen gehad echt van 27jan (eerste positieve test) tot 18febr, maar ondertussen al op 3 verschillende dagen hele sterke ovu testen gehad, en nu weet ik het allemaal niet meer dus nu ga ik waarschijnlijk proberen wachten tot vrijdag, heb nog een predictor liggen en zal dan ook nog eens de action test doen.