Zo jammer dat die kwaliteit zo beroerd wordt na uploaden, ik vind het ook te lastig om te zien! Morgen nieuwe poging doen maar
Nee negatief zijn ze denk ik ook echt niet. Alleen vind ik helaas die van de 27e duidelijker dan die van de 28e.
Frustrerend hè die onzekerheid! Je wilt gewoon verder en niet iedere keer moeten denken is dit mogelijk nog van de miskraam? Ik hoop dat die testen wat duidelijkheid geven en verder dus heel gezellig maar blijven maken.. gewoon voor de fun, maar Wieweet ook voor een ander doel
Sorry ik mis gewoon soms berichten, zo irritant. Dan reageer ik al en zie ik later dat er al door je getest is. Ze zijn zeker niet negatief nee, wat blijft dat dan lang zitten hè? Ben je nog voor controle geweest toen om te kijken of het “leeg” was? Echt om moedeloos van te worden
Uhu, ontzettend frustrerend gezellig is het hier de hele week al gelukkig nu nog een aantal dagen (proberen) af te wachten hahaha
Ja op 14 feb gezellig op valentijn via EH in het ziekenhuis, was toen al helemaal schoon en zou toen een dikke 6 weken geweest zijn
Maar ik lees ondertussen (opeens verschijnen er weer berichten die ik eerst niet zag) dat het dus mogelijk ook een nieuwe zwangerschap kan betekenen? Klopt dat of is dat echt onmogelijk? Omg dan hoop ik echt daarop, hoe leuk zou dat zijn! Ik ga ze nog een keer kijken en checken of ik ze vind afgelopen of oplopen *ondertussen gecheckt, ik zie dat ik mijn berichten ook kan bewerken dus dat is voor de andere dames iets minder irritant dan de hele tijd nieuwe berichten van mij op hetzelfde onderwerp hahahah! Ik vind ze even positief, ik zie geen verschil. Ik begrijp dus heel goed dat je nog even wacht met opnieuw testen, want hier word je niet wijzer uit. Toch zou het scenario van spontaan toch weer zwanger zijn geraakt het allerleukste zijn, maar goed dat zou denk ik wel een wonder zijn
Gelijk heb je, we zien ze graag de aankomende 11 dagen nog hoor, teren graag op andermans geluk mee hahahaha
Nou wat balen en ongezellig @nenp en @Flowertje27, als het op een dagen aankomt mogen jullie van mij blijven hoor! Ook als het op meer dagen aankomt, maar misschien vinden jullie dat zelf niet zo leuk
Hier ook al zo’n muts. Ik heb dus al twee dagen krampjes onderin mijn buik en ben pas 6/7 DPO. Zojuist een testje gedaan met middagurine (ook nog eens niet geconcentreerd) en jullie raden het vast al... witter dan wit. Goh verrassend. Geduld grr...
Erg he?! Soms herken ik mezelf niet eens meer...ben normaal echt heel nuchter. Ook ik heb vandaag weer getest, hoe kan het ook anders. Ik twijfel of ik misschien een heeeeel licht streepje zie... kan ook heel goed zijn dat t streepje tussen mijn oren zit..
Zo nou nu zitten we echt op de wachtbank Ovutesten Woensdag geen streep Donderdag donkerder Vrijdag positief Gisteren positief Vanmorgen positief Nu streep bijna weg We hebben donderdag avond gevreeën Zaterdag ochtend En zojuist na vandaag al 3 eerdere pogingen is het vriendlief pas net gelukt haha Lekker dagje geweest zo Oeps Nou als ik zwanger ben ben ik net 2 dagen voor mijn dochters verjaardag uitgerekend... ben benieuwd En keep the positieve testen going dames!!!
Ik zie een 2e streepje maar teveel in het midden... niet op de juiste plek maar te dichtbij de controle lijn. Is dat wat je bedoeld? Geen idee of dat positief is