NOD-Lijst 1- 15 Maart 2021♡

Discussie in 'NOD forum' gestart door Logan2013, 31 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Vandaag de echo gehad en de gynaecoloog zei dat ik schoon was. Wel is er een myoom gezien (vleesboom) waarvoor ik terug moet komen over 2 maanden. Het was nog maar klein en geen belemmering voor een nieuwe zwangerschap. Veel mensen hebben dit... kan geen kwaad gelukkig.

    Het vloeien lekker vandaag echt gestopt tot de echo... bij thuiskomst weer veel helder bloedverlies. Het lijkt te stoppen en dan ineens is t daar weer in... iemand ervaring mee?
     
    roos888 vindt dit leuk.
  2. roos888

    roos888 Actief lid

    6 feb 2021
    196
    151
    43
    Vrouw
    Wat fijn! Nee zelf ben ik er niet bekend mee. Heb je iets zwaars gedaan of getild? Dan kan het ook vaak meer bloeden.

    Kon de gynaecoloog ook iets over je cyclus zeggen? Van die vleesbomen dat komt idd best vaak voor, zeker als het klein is schijnt het helemaal geen probleem te zijn.
     
  3. Rowena25

    Rowena25 Fanatiek lid

    23 okt 2016
    1.222
    1.226
    113
    Vrouw
    Hoi dames !
    Ik zie helaas al veel namen die ik ken van vorige NOD lijstjes. Morgen krijg ik een echo bij de gyn om te kijken of ik schoon ben, had vorige week namelijk nog 15mm restweefsel. Als ik goed nieuws krijg voeg ik mezelf weer toe aan het lijstje !
     
  4. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Jeetje Rowena wat heb jij ook een heftige periode achter de rug! 2 miskramen en ook nog een kindje met 18 weken moeten verliezen, dat is toch niet te bevatten! Wat ontzettend verdrietig, ik hoop zo erg voor je dat het goed gaat komen straks en je een gezond kindje mag krijgen! Hebben ze nog onderzoek gedaan nu je meerdere miskramen hebt gehad of is het pure pech? Duimen voor goed nieuws bij de echo, al klinkt dat heel gek :(!
     
    Rowena25 vindt dit leuk.
  5. Mir123

    Mir123 Bekend lid

    9 jun 2019
    887
    783
    93
    Vrouw
    Hier breekt vandaag de ms door, dus kom me hier melden voor de volgende ronde.

    35 jaar, 3e kind, 2e ronde na de miskraam. NOD moet rond 15 mrt zijn maar is niet helemaal zeker.

    Kan iemand me op de lijst zetten?
     
  6. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    Ik meld me hier ook weer, vanmorgen ongesteld geworden.

    Nod zet ik maar even op 12 maart, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3.
     
  7. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Ah balen! Je had zo een goed gevoel erover! Jammer zeg!
     
  8. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    Weer in hetzelfde groepje, maar had gehoopt jou hier niet te zien
     
  9. AapEnOlifant

    AapEnOlifant Bekend lid

    30 dec 2018
    542
    952
    93
    Vrouw
    @Marinda1988 @Maudje123

    Ja baal ook zo... temp was vanmorgen ook nog hoog, dus kwam ook echt als een gemene verrassing o_O.

    Is nog niet helemaal doorgezet maar heb wel flink krampen dus zal niet lang duren.
     
  10. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    Hoeveel ML bloed verlies hebben jullie met menstruatie? Mijn (vervangende) gyn zei dat mijn hoeveelheid veel maar normaal is

    Ik verlies c.a. 400ml in nog geen week van menstruatie 5 dagen...

    Mijn cupje zit (ook snachts na 6uur al) overdag na 3 uur vol en lek ik gigantisch door.... over de 15ml streep heen. Denk zon 20ML
    En dat elke 3 a 4 uur. Zo'n 140ml per dag voor zeker 3 a 4 volle dagen.... daarna stopt het rap en nog een dagje of anderhalf licht verlies en dan is het klaar

    Maar ik ervaar het zo heftig

    Werkelijk de cup is het enige wat werkt
    Door kraamverband , maandverband lek ik in een uur door.
    Zelfs na de bevalling had ik minder bloed verlies.

    Is dit nou echt normaal?
     
  11. roos888

    roos888 Actief lid

    6 feb 2021
    196
    151
    43
    Vrouw
    Veel succes met de echo. Wat heb jij al veel ellende gehad , hoop dat het vandaag schoon is. Al klinkt dat helemaal niet leuk zeg.
     
    Rowena25 vindt dit leuk.
  12. roos888

    roos888 Actief lid

    6 feb 2021
    196
    151
    43
    Vrouw
    Zou het niet weten ik gebruik tampons, maar heb de eerste 3 dagen best veel bloedverlies. Na de 3e dag meestal gewoon maandverband en dan is het stukken minder.. Zou eigenlijk niet weten hoeveel normaal is? Maar wat jij zegt klinkt wel als heel veel ?
     
  13. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.867
    2.251
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een korte LF, ik begin na 8-9 dagen met spotten tot ongeveer dag 11 en dan breekt het door. S Ik begreep dat het progesteron te kort kan zijn, waardoor je ook een vroege miskraam kan krijgen, wat ik ook heb gehad. Ik heb de huisarts gevraagd of ze mijn progesteron willen checken, maar nee dat willen ze niet... dat moet de gyn doen als we herhaalde miskramen hebben gehad of 1 jaar bezig zijn geweest. Vind dat toch ongelofelijk, ik wil niet meerdere miskramen krijgen waarna we er vervolgens afkomen dat het makkelijk te verholpen kan worden met utrogestan bijv. Maar goed...
    Heb jij ook het idee dat je progesteron te kort kan hebben?
    Ik las dat het kan liggen aan een te hoog stress niveau, waardoor cortisol de ovehrand neemt. Dat past eigenlijk wel heel goed bij mij (stresskip).
    Ik slik al supplementen zoals monnikspeper, zink, vitamine c, magnesium, in de hoop het te verlengen, en het was dus ook wel raak, maar na een positieve test moet je stoppen en ging het bij mij dus alsnog fout.
     
  14. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.867
    2.251
    113
    Vrouw
    Jeetje dat klinkt wel als veel inderdaad. Maar ik bloed altijd maar weinig dus ben dat sowieso niet gewend. Gebruik mini tampons:oops: en die hou ik de eerste dag 4-5 uur in. De dag erna 8 uur en dat nog 3 dagen lang.. Ik lek nooit door. Maar wat ik heb lijkt me ook niet helemaal normaal, zo licht ongesteld. Nu met een vroege miskraam bloed ik behoorlijk veel met flinke stolsels waar ik van schrik, dus snap zeker dat je het heftig ervaart.
     
    MotherOfAnAngel vindt dit leuk.
  15. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.867
    2.251
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 Maart 2021


    1 maart (2)
    1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6
    roos888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde (veel te veel)

    2 maart (3)
    Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 13
    Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (IUI 4)
    Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2

    3 maart (1)
    noukie1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5

    4 maart (2)
    Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 ( na vmk)
    Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk

    5 maart (1)
    Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 47

    6 maart (3)
    MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje -ronde 3
    Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 9

    7 maart (2)

    Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 23 - IUI 4
    MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 6


    8 maart (0)

    9 maart (1)

    Tunisiana, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13

    10 maart (1)
    Kinderkopje - 36 jaar - 1e kindje- ronde 3
    Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk)

    11 maart (0)
    Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 3 na vmk)


    12 maart (0)

    13 maart (1)

    Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9

    14 maart (0)

    15 maart (1)

    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na mk)


    Totaal (19)
    Wachtend op de eisprong (19)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  16. Marinda1988

    Marinda1988 Fanatiek lid

    13 dec 2020
    1.319
    1.359
    113
    Vrouw
    Ik heb echt precies hetzelfde en ben daar dus ook bang voor! Dat ik idd te weinig daar van aanmaak en dat het daardoor niet goed gaat of vroegtijdig mis. Ik heb voor mezelf besloten het nog 1 maand af te wachten en dan naar de gyn te gaan en te vragen dit te controleren, ik wil anders ook dat utrogestan. Ook angst dat ik het niet krijg en dat het mogelijk de stress is, hoewel ik vorige maand een stuk relaxter was. Maar goed dat helpt dus ook niks blijkbaar. Laten we hopen dat het voor ons weer weggelegd is en het dan een plakker blijft! Maar wel vervelend dat jouw huisarts niet wil mee werken daarin en eigenlijk zegt onderga eerst nog maar een paar miskramen, bizar toch? Het schijnt natuurlijk wel goed te kunnen gaan met een korte LF en ik heb een gezonde dochter, maar ik ben wel bang dat het daardoor langer kan duren (hoewel mijn dochter in 1x raak was, een lucky shot misschien ???)
     
  17. Tunisiana

    Tunisiana Bekend lid

    3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal. Doen jullie allemaal ovu testen gebruiken ? Wanneer is dan de beste tijd voor actie ?
    Ik wou het deze maand voor het eerst proberen. Ik heb ook de gyn gebeld om behandelingen te starten. Is nu nog een wachttijd dus ik vestig nog even mijn hoop op een laatste natuurlijke ronde :oops:
     
  18. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.867
    2.251
    113
    Vrouw
    Ja precies dat! Ik zei dat ook tegen mijn huisarts; dus het moet eerst nog paar keer mis gaan voordat het gecheckt mag worden? Ik ben echt bang dat het volgende keer weer fout zal gaan. Ik zal in ieder geval echt niet meer zorgeloos testen..

    Ik zit zelfs te denken om het maar gewoon particulier te laten testen. Komen daar afwijkende getallen uit, ga ik ermee terug naar de huisarts....
     
  19. noukie 1992

    noukie 1992 Fanatiek lid

    4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Wat zit het allemaal toch scheef in elkaar in Nederland ... als ik hier in België morgen naar de gyn wil bel ik gewoon vandaag en klaar. Als ik zeg ik wil een echo of dat je dit of dat checkt in men bloed gebeurd het ook gewoon. Ik vind dat echt belachelijk geregeld in Nederland en kan daar echt kwaad in worden in die tekortkoming... jij kent je lijf toch het beste en weet en voelt toch dat er iets niet goed zit en dan laten ze je maar wat aanmodderen :mad:
     
    Flowertje27 vindt dit leuk.
  20. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.867
    2.251
    113
    Vrouw
    Ja, ik gebruik al vanaf ronde 1 ovu testen. Dit omdat ik nou niet de hele maand door om de dag seks wil hebben (zo hoog is mijn libido niet whaha:roflmao:) . ik merk sowieso wel wanneer ik in de vruchtbare ronde zit (vruchtbaar slijm) maar toch wilde ik zeker weten wanneer mijn eisprong plaatsvind zodat we dan op die dagen iedere dag seks hebben. Ik temperatuur ook iedere ochtend om te weten of ik ook een goede eisprong heb. Iets met controlefreak :rolleyes::rolleyes:
     
    Tunisiana vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina