Een vriendin van mij had nog een test liggen, en met alles wat ik vertelde drong ze me toch een beetje aan tot testen. En toen ging het toch kriebelen. Tot me verbazing een tweede streep, meteen zelf testen besteld die ik morgen binnen krijg.. dus nu gaat het beginnen Geloof er zelf niet zo in.. eerst maar met een merk testen die ik vertrouw !
spannend meiden @Rowena25 @Melisa96 !! @Maudje123 helaas wel he meid pfff hoop zo op een wonder voor ons! @Aline2021 ik zou de cb digitaal pas gebruiken na nod of wanneer ik al een streepje op een andere (goedkopere) test heb gehad. Het blijven dure tesen natuurlijk, maar dat is wat ik zou doen
Ohh beterschap meid heb het niet langs zien komen dat je ziek bent. Het gaat hier ook zo onwijs snel sommige dagen
Ik heb echt geen geduld meer, ben blij dat ik aan het werk ben En mag wel ff fastforward naar donderdag als ik dan wit test dan weet ik dat het niks is
Hoi Ik hoor graag tips, ik heb nu altijd clear blue ovu testen maar na 8 rondes nog niet raak iemand tips voor andere testen?
Ik vond telano dipsticks echt heel fijn. Te koop bij bol.com en dan bij twijfel deed ik een CB rosé dop smiley
Ik heb de dipsticks van homemedical en vind die erg fijn! Ga er zo nieuwe van bestellen want ze zijn helaas op. Kun je ook bij Bol.com bestellen.