Temp nog steeds mooi hoog, nog steeds zere borsten, maar heb niet getest. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben waag ik weer een testje.
Hee Mss een idee om dan ovu testen te gaan gebruiken? Wees gerust ik was heilig overtuigd ongesteld te worden, en blijk dus gewoon zwanger! Kan t zelf ook amper geloven. Hopelijk lukt dit je ook.
Zou mijn enige thermometer gewoon kapot zijn ofzo? Na de 2e keer 3 uur minimaal slapen was ie vandaag 37.0 De eerste meting was 35.9 de 2e en 3e meting achter elkaar dus 36.4... twijfel nu En mijn borsten voelen Toch wel branderig.... Huisarts gebeld of ik mag prikken voor progesteron.../eisprong... krijg nog belletje terug of het mag... Ik weet dat mijn kraamzorg nog zei over deze thermometer dat ze Philips avant thermometers nooit vertrouwde omdat die elke keer wat anders zeggen... maar ik had er tot nu toe geen issues mee
Ik zie een licht streepje meid! Ik zou als ik jou was met Kv gaan testen voor oploop (vanaf morgenochtend). Die dipsticks lopen vaak niet erg hard op en dan heb je wellicht onnodig stress. je bent wel echt nog vroeg, dus zou wel met hele geconcentreerde urine testen als ik jou was spannend!!!!
Ik moet altijd snachts plassen. Dus vind het zo lastig inschatten of urine wel of niet geconcentreerd is. Ik die morgenvroeg nog zo'n test en als die duidelijker is ga ik even kv testen halen ❤️ Over 4 dagen (12dpo) moet ik ongesteld worden, dus ben benieuwd.
Huisarts gesproken Bloedbeeld van eisprong gaan ze niet doen helaas en verder ook niks Toen zag ze ineens dat ik pcos heb. Toen zei ze ja dat veranderd alles wel. Ze gaat opnieuw een doorverwijzing maken en nu echt gericht voor kinderwens nr2 (ookal was de eerste verwijzing daar ook mede voor en heftige menstruaties). Uitgelegd we zijn er gelijk weer voor gegaan na de bevalling "Officieel langer dan een jaar" Ook eerlijk verteld dat ik in de zomer al bij de gyn geweest ben en er een hormoonkuure werd gegeven in de hoop alles te herstellen, dus misschien officieel pas een half jaar... Maar ze zei echt van pfff wat doen ziekenhuizen toch moeilijk. Voor elke hatseflats een nieuwe verwijzing willen en die heb ik dus nu gekregen want ze begrijpt me dat de kinderwens heel Groot is.dus dan kan ik gewoon nog een nieuwe afspraak gaan maken voor kinderwens en fertiliteit ♡ Eerst was ze best negatief want je hebt een kind en bewezen zwanger te raken. En ineens zag ze pcos staan en echt een 180° ommezwaai van de sfeer van het gesprek. Dus achteraf toch een beetje blij!
Ik duim voor een mooie test zaterdag. Ik gun het je zo. We zitten al.maanden in hetzelfde groepje steeds en zie veel dames van dat groepje deze maand op roze gaan!! Dus hoop dat jij er bij mag. Je temperatuur is wel hoopgevend. Wie weet hoor je bij de wat latere +testers Ik duim
NOD-lijst 1 t/m 15 Maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (4) 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 roos888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde (veel te veel) Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (IUI 4) MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 2 maart (5) Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Mokki - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 maart (3) madame01 - 2e kindje - ronde 8 Nola26 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) 4 maart (4) Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 ( ronde 1 na vmk) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk noukie1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 13 5 maart (3) Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 47 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 9 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 6 maart (3) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk 7 maart (1) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 23 - IUI 4 8 maart (2) Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 9 maart (1) Tunisiana, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 10 maart (3) Kinderkopje - 36 jaar- 1e kindje - ronde 3 11 maart (3) Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 3 na vmk) MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 6 12 maart (4) AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lellebel86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje - ronde 1 Lavita - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 maart (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 14 maart (2) Aline2020 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk NorahKiana - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 maart (3) Mir123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na een miskraam Slilo-35 jaar-4e kindje-ronde 3 Lamia - 28 jaar- 4e kindje ronde 1 Datum onbekend (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na vmk) EvaD - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboorte (tel ik mee bij x kindjes) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (42) Wachtend op de eisprong (12) Wachtbankje (22) Zwanger (8) Ongesteld (7) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)