@Madame01 Ja toevallig gister avond gezellig gemaakt... heb meestal wel na 24 - 36 uur al m’n eisprong volgens mij. Dus weet niet of ik t nu vanavond moet doen of wachten tot morgen avond (morgen overdag aan t werk..)
Thanks meiden. Het speciale is dat mijn officiële nod (als je uitgaat van de nette 14 dagen, meestal is die bij mij maar 12 dagen) op mijn verjaardag valt. Ik hoop dat ik een mooi verjaardagscadeau krijg ❤️
@Dominique1991 hoe is het gegaan met het trekken van je verstandskiezen ? Gaat het een beetje qua pijn?
Lieve meiden, Ik heb net een positieve test in handen gekregen , na een negatieve test gisteren. Ik ben alleen bang dat het een restje hormonen is wat ik twee weken geleden heb gespoten, dus ik wil nog niet blij worden
Maar als je gister negatief testen en nu licht positief...dan is dat toch niet van hormonen? Want dan was hij gister toch ook positief? Of denk ik dan verkeerd? either way, super spannend! Hoeveel dpo ben je?
Haha ja precies! Vorige keer hebben wij wel 3 dagen achter elkaar seks gehad, toen hadden we ook precies de dag voor positieve test t al gedaan. Toen was het raak, dus misschien maar gewoon vanavond én morgen
wauw geweldig! Als het een restje was had je test van gister niet zoveel lichter geweest (zie daar trouwens al een licht streepje). Dus ik denk dat je voorzichtig blij kan zijn ❤️
Lief dat je het vraagt. Het trekken ging vrij snel. 15 minuten was ik klaar. Maar.... God die pijn erna... Het was met alleen paracetamol niet te doen en dus heb ik wel 1 ibuprofen geslikt tegen de pijn. Ik weet dat het niet goed is, maar.... Die pijn al dagen lang werd mij te veel
Jaaa eisprong!! En volgemsmij zijn die sensitive ovu dus helemaal nie zo sensitieve dus! Ik zou vanavond doen en dan zaterdag ochtend nog eens P.s. sorry voor typ gebrek, nieuwe telefoon is wennen