De lijst kleurt echt mooi roze al!! Wow!! Kijk 6/7 maart gewoon helemaal roze! Ik begin nu ook testdrang te krijgen van al dat mooie nieuws! Alleen heb ik nog nooit voor nod positief getest dus ben ik bang dat het alleen maar verspilling is van m’n testen. En zoveel heb ik er niet... Ik ga echt proberen te wachten tot donderdag!!
Ik had maandag en dinsdag positieve ovu testen en vrijdag steeg mijn temp pas, terwijl ik bijna zeker ben dat woensdag mijn ei gesprongen is. Hij stijgt bij mij blijkbaar 2 dagen na de eisprong pas, dus mogelijk bij jou ook!
Prachtige test, heb je idd die andere nog voor vergelijking? Ik had met 13dpo een lichtere dan jij toen bij mijn dochter, dus ik heb goede hoop hoor!
Ohh gelukkig! Na wat Googlene lees ik idd dat vaak pas 24 uur na eisprong je temp stijgt. Zou ik m gisteren hebben gehad moet dat dus morgen zijn...
@MotherOfAnAngel en @Marinda1988 14DPO 12DPO 10DPO ik zie wel wat verschil, maar had meer verwacht/gehoopt tussen 12DPO en 14DPO
Ohh ik snap je helemaal. Ik heb serieus ook met 6DPO al getest omdat ik toen al van alles voelde en uiteraard... omowit. Zo vervelend die wachtweken.
Ik vind hem echt heel mooi de oploop hoor, ik zou je geen zorgen maken. Over 2-3 dagen zal ie wss even dik zijn als de controle streep, ik had dat ook pas 18dpo bij mijn dochter. Heb die foto’s laatst nog terug zitten kijken en 14dpo waren ze echt nog een stuk lichter. Ik had toen gelukkig geen vergelijkingsmateriaal, nu zie ik soms dames die op 14dpo al een mega knaller hebben en dat maakt je onwijs onzeker, dus ik snap je wel hoor!
Wilde ik net zeggen! Ik had ook zo'n stijger uit het niets, en zwanger. Wanneer ga je testen @Marinda1988 ?
Zie iets, maar helaas geen oploop t.o.v. Gister. Hoop heel erg dat de kv zo iets laat zien....fingers crossed lieverd!!
Gefeliciteerd meis! Ik denk zeker wel dat er oploop in zit hcg verdubbeld momenteel nog lage waardes, maar rond 16dpo (gebaseerd op je test nu) zal het hard gaan. Mijne was ook zo op 14dpo
Ik weet zeker dat 'ie springt met zo'n knaller hoor!! Wat lief dat je het vraagt! Ik voel me goed. Wel wat moe, ik ben vaak vroeg wakker, en veel honger maar verder top. Ik mag niet klagen
Dat snap ik wel zou willen dat je gewoon een streep had, geen twijfel, wel oploop. Nu is het echt een mindfuck