NOD-lijst 1 t/m 15 Maart 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 maart (4) 1985Breezer - 35 jaar - 2e kindje - ronde 6 roos888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde (veel te veel) Mara91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (IUI 4) MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 2 maart (4) Daisy2890 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Mokki - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 3 maart (3) madame01 - 2e kindje - ronde 8 Nola26 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) Mies123 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 (ronde 1 na vmk) 4 maart (4) Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 2 ( ronde 1 na vmk) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk noukie1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 13 5 maart (3) Modellicious - 34 jaar - 2e kindje - ronde 47 Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 9 Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na mk 6 maart (3) MotorMeisje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sassefras01 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Melisa96 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk 7 maart (1) Babyaapje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 23 - IUI 4 8 maart (2) Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 9 maart (1) Tunisiana, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 10 maart (1) Kinderkopje - 36 jaar- 1e kindje - ronde 3 11 maart (3) Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 6 (ronde 3 na vmk) MamaDorey - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 MotherOfAnAngel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 6 12 maart (4) AapEnOlifant - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lellebel86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Mamavanluki - 29 jaar - 4de kindje - ronde 1 Lavita - 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 maart (1) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 9 14 maart (2) Aline2020 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 na mk NorahKiana - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 15 maart (3) Mir123 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 na een miskraam Slilo-35 jaar-4e kindje-ronde 3 Lamia - 28 jaar- 4e kindje ronde 1 Datum onbekend (3) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 (1e na ma) Flowertje27 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1 na vmk) EvaD - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 na stilgeboorte (tel ik mee bij x kindjes) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (42) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (14) Zwanger (10) Ongesteld (12) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Chari130210 he balen heb je op rood gezet @Maudje123 heel veel beterschap... hopelijk snel van de pijn af. Uit ervaring werkt morfine best lekker
Nog steeds geen temp verhoging nu drie dagen later. Denk dus ondanks de knallers geen eisprong. Zo ontzettend klote
Het kan echt zijn dat je wellicht een van de dames bent die lager een temprise heeft. Wil je je tempkaartje delen? Heb je nog doorgetest van je eerste knaller toevallig? Wat ik denk; het kan zijn dat je eitje wellicht iets later gesprongen is, als in 48 uur na de eerste test, en je vanochtend nog niet genoeg hormonen had aangemaakt voor de tempstijging. Dan moet hij morgen stijgen, en kan t allemaal nog gewoon kloppen
Vorige maand had ik direct 2 dagen later een temp verhoging.. daarom dat ik t niet snap. Enige dat ik nu wel diep heb geslapen en drie kwartier/ half uur eerder heb getempt omdat ik vroeger wakker werd. Maar daar zegt ff niks van
En dit mijn ovu testjes. De donkerste zijn van vrijdag. Voor me gevoel heb ik m’n eisprong echt zaterdag gevoeld...
Die 2e is in mijn ogen het donkerste... Ik denk dat je temp morgen stijgt. Vaak voel je de laatste groeipijntjes, en dan springt ie. De 2e test is morgen 2 dagen geleden, dus dat zou jouw ovulatie van vorige maand deze maand ook weer zo gaan. Denk ik Anders misschien je vraag even delen in de temperatuur kaartjes topic?
De twee donkerste testen zijn van vrijdag.. dus nu is het 3 dagen later. Geeft niet veel hoop ben ik bang
Aah oke. Dacht 1 van vrijdag, 1 van zaterdag. Ik hoop echt voor je dat morgen je temp stijgt. Geef het nog niet op tot dan. Het kan zijn dat je vandaag 0,10 omhoog zat, maar om eerder tempen je dit niet terug ziet in je meting. Dan heb je een slow rise ik hou hoop ❤️
Dankjewel ❤️ Ik hoop t zo. Enige waar ik me aan vast hou is dat ik nu dus 45 min eerder heb getemperatuurd, en ik zie in m’n kaartje dat de vorige keer toen ik om 07:30 temperatuurde hij 36,5 was.. Hoop dat ik morgen wat later wakker wordt maar ben bang dat doordat ik er zo mee bezig ben me slaap niet beter wordt
Ik zou me niet gelijk zorgen maken dat hij helemaal niet meer komt. Een langzame stijging komt best vaak voor. En het kan natuurlijk wel dat je een LH piek had en je eitje niet wilde springen, maar meestal als dat gebeurt krijg je een paar dagen later een nieuwe LH piek. In eisprongloze cycli zitten vaak helemaal geen LH-pieken. Dus nog wel even doorseksen voor de zekerheid, maar dat ei komt wel (of is er al). En wat @MB91 zei. de eipijn die je voelt is meestal de laatste groeispurt. Dus dan is misschien gisteren pas je ei gesprongen en als dan vandaag je temp nog niet is gestegen is dat niet zo vreemd.
Vandaag 9 dpo.. Temp voor het eerst naar 37.3. Heb ik nog maar één keer gehad toen ik niet zwanger was. Alle drie andere keren dat ik het had was ik zwanger. Heb het nu ook na 4 dagen niet meer vreselijk koud en heb extra gevoelige tepels.. Kan niet wachten te testen. Maar ben zo bang om te testen. Aargh!
Ik ben niet echt een hele actieve schrijver in deze post. Maar lees wel mee, zover het lukt. ik heb vrijdag/zaterdag mijn nod, kon het niet laten een early test van Kruidvat te doen vandaag. Helaas witter dan wit. Ben eigenlijk gelijk teleurgesteld, maar misschien over een paar dagen toch nog een keer testen. Wie had er van deze test ooit een negatieve uitslag 5 dagen voor nod en uiteindelijk op je nod positief? Probeer een beetje hoop te krijgen nog. nou is het pas weer onze eerste ronde hoor, maar toch hoop je dat het lukt de eerste ronde. Ik zie sommige van jullie al langer bezig zijn en schaam ik me dat ik zo ongeduldig ben. Dus sorry dames daarvoor!
Ik had op 6 en 8dpo een omo witte test, en op 10 dpo een streepje. Inmiddels 5 weken zwanger het kan echt nog wel, je bent erg vroeg met testen, dus geef het nog niet op
Mwah gaat wel. Mijn temp verhoging kwam niet door de ontsteking, dan had ie nu ook nog hoog moeten zijn Vanmorgen met 0.2 gedaald helaas
Oke dank je je stelt me wel gerust ❤️ Lees overal dat je dan geen eisprong zou hebben ondanks positieve testen, en dat vind ik raar omdat m’n ovu testen zo duidelijk knalde tov vorige maanden.. m’n ovu test is vandaag weer stuk lichter.