Balen zeg meis van je temp. En dat het nog niet super met je gaat. Hoe lang moet je aan de medicatie?
Ik durf mezelf bijna expert te noemen op eiloze cyclussen, want die heb ik tenslotte maanden gehad...maar mijn ovulatietestt knalde dan nooit zoooo erg als bij jou. Dus jouw ei gaat er wezen hoor
@Maudje123 wat balen zeg, maar nu gaat die onzekerheid wel weg, jammer alleen dat dit niet in de vorm van een positieve test is gebeurd @Flowertje27 vorige maand had ik hetzelfde als jij, ik werd helemaal gek. Moet je maar eens terug lezen, ik ging een nieuwe thermometer kopen want dacht dat hij stuk was, was er helemaal klaar mee. Toen prompt 5 dagen na de positieve ovutest kwam die verhoging toch. Deze maand ging dat gelukkig beter, maar ik had ook net als jij een vmk gehad, weet niet of het daar mee te maken had dat de cyclus weer een beetje moet opstarten of zo Hier helaas een temp daling, ik had dit vorige maand precies hetzelfde! 1 dag daling, toen ineens de dag erna 0,3 omhoog en de dag erna weer 0,3 naar beneden. Het was toen alleen van 37 naar 36.7 gegaan, nu van 37.2 naar 36.9. Ik vrees dus het ergste, vorige maand kwam de dag erna de ms. Ik ben dus bang dat ik morgen op rood mag. Jammer, want ik vond die 37.2 best hoopvol
Mijn eerste positieve ovulatie test was op cd16. Mijn eisprong was pas op dag 20. Deze cyclus deed raar. Mijn temp steeg ook niet Hou moed. Tot 48 uur na de laatste positieve ovu
Zie de testen hier beneden Ik ben vandaag officieel 1 dag over tijd. Precies 4 weken zwanger en een mooie temperatuur stijging
Potver... Want een prut ronde is dit. Sinds ik temp nog nooit een langere cyclus dan 12 dagen gehad. Vandaag 12 dpo.... Dus ik dacht laat die lage temp maar komen. Maar nee hoor 37.0 De Telano test laat een vaag streepje zien.. Maar... 12 dpo vind in wel wat laat voor vage streepje (na uploaden vast niet meer te zien)