Thanks Meis. Ik ga alleen temperaturen als ik goed slaap en pas op m’n gewoonlijke tijd wakker wordt, anders heeft t niet zoveel zin ben ik bang..
Ik heb em voor je eventjes met een zwart/wit filter genomen. Zijn deze testen van telano want die heb ik ook hier liggen maar zelf nog niet getest
Stel je bent morgen eerder wakker, blijf dan liggen en temp wel. Als je dan op je normale tijd nog een x tempt kan je het verschil zien. En dan pak je het gemiddelde van die 2
Ik ben echt super blij voor je meissie ❤️ strooi zoveel je wilt hopelijk komen er snel nog meer dames bij
Mijn test knalt bijna Voor de meiden op rood, ik weet niet of jullie hier wat aan hebben, maar ik heb dit gedaan deze ronde: - Niet getemperatuurd na de eisprong. Dit gaf mij heel veel rust. - Probeer je hoofd ervan af te zetten tijdens het wachtbankje. Zoek veel afleiding. - Veel gewandeld. - Veel geslapen. - Teunisbloemolie voor de eisprong. - Tarwekiemolie na de eisprong. - Veel frambozenblad thee gedronken - Elke dag met sokken geslapen - Een thermoshirt+ legging gedragen onder mijn kleding (dan blijf je lekker warm) - Vegetariër geworden (voor 126 dagen inmiddels) - Meer vocht proberen te drinken dan normaal. - Ook na de eisprong vaak seksen Hopelijk helpt dit in de nieuwe ronde ❤️
Maar dan moet je toch wel slapen? Want mijn temperatuur wordt lager als ik langer wakker in bed blijf liggen...
Het veranderd zeker wel iets als je wakker wordt, maar niet tempen is ook niet handig als je al in twijfel zit over je temperatuur. Stel je bent morgen 1 uur eerder wakker, temp dan wel.mocht het lukken, blijf dan tot je normale tijd in bed, en temp dan weer. Ondanks dat je temp dan niet helemaal op de juiste tijd is, zoveel wijkt het niet af. 0,1 of 0,2 ongeveer. Ik had altijd met tempen 1 uur eerder of later was een verschil van 0,1 Dan krijg je toch een beetje inzicht, ipv dat je met twijfel blijft zitten.
Nee is zo, maar als m’n temp laag blijft, voel ik me alleen maar rot en ik verander er niks aan.... ze gaan me toch niet doorsturen nu al, heeft m’n huisarts duidelijk gezegd.. als ik over paar dagen weer eens temp als ik op normale tijd wakker ben en hij is hoog ben ik tevreden haha
Ik snap je twijfel. En als jij je daar beter bij voelt, moet je het zo doen ❤️ ik hoop voor je, en hou hoop tot we meer weten.
Ohhh neeeee... Ik had zo gehoopt dat het je deze ronde wel gelukt was.. gegund is het je in elk geval zeker! Heel veel sterkte en hopelijk nog met goede moed naar de volgende ronde.. ❤
Hoop alleen dat het gebruik van de prednison en morfine geen invloed heeft op de kwaliteit en groei van mijn ei
Ik hoop dat jij volgende maand mag♡ ik doe mijn best op roze te mogen haha, maar twijfel nogsteeds of er überhaupt een goede eisprong plaatsvind hier