Zijn er nog testers vandaag? Ik heb zojuist mijn allerlaatste test gedaan. Nu is het afwachten op de eerste echo. *Strooit hcg*
12 dpo bij een cyclus van 31 dagen. De test is niet Omo wit.. maar wel erg licht nog. Ben benieuwd of het goed gaat oplopen.
Hoe is het met jou? Heb jij nog getest? Een duidelijkere streep? En begrijp ik nou dat je “over tijd” bent officieel? Dat je LF 12 dagen is normaal gesproken?
Ik heb toch gedaan wat jij zei Werd om 7 uur wakker, blijven liggen en nog beetje half geslapen tot normale tijd. Toen getempt 36,9 dus 0,2 stijging. hopelijk klopt dit zo wel! Normaal als ik nog wat langer blijf liggen gaat hij juist omlaag dus ik heb wel goede hoop dat t zo klopt
Super! Ik denk dat hij gister ook al was gestegen, maar doordat ik bijna een uur eerder temperatuurde was hij nog 36,7. Laatste keer voor m’n eisprong dat ik een uur eerder temperatuurde was hij 36,5.. dus dat geeft ook 0,2.
Mijn temperatuur heeft de daling doorgezet. Gisteren 0.1 omlaag & vandaag weer... game over denk ik (banner)
Klopt, ik heb deze cyclus ook 1x een uur eerder getempt en was hij ook 36,5, ik heb die niet eens ingevuld in het kaartje want dacht dit is niet betrouwbaar.
Ah nee! Mijn temp kaartje is ook zoooooo raar, mega hoge pieken, dan weer keiharde dalingen, ik denk elke keer oké nu is het klaar.. En vanmorgen dacht ik oh ik zet ff de positieve ovulatie testen in de FF, verandert hij dus zomaar mijn eisprong naar een paar dagen eerder. Geen idee waar die dat vandaan haalt, maar ik kan er geen peil meer op trekken. Ik wacht maar rustig af, ik ga denk ik morgen na werk testen als de duivels niet doorbreken. Wanneer wil jij gaan testen?
Wat een gekke dag. Dan denk ik dat je eisprong was op de niet ingevulde dag. Dat klopt ook beter met je ovulatie testen, een eisprong temp-dip