Nod lijst 1 - 15 Maart '24

Discussion in 'NOD forum' started by Rouge, Jan 28, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rouge

Rouge Fanatiek lid

Nov 14, 2022
    1,705
    1,219
    113
    Fotograaf
    NOD lijst 1 t/m 15 Maart 2024

We gaan voor roze!

1 Maart (0)

2 Maart (0)

3 Maart (0)

4 Maart (0)

5 Maart (0)
    Rouge - 38jr - 8ste kindje - ronde 14 na stilgeboren zoontje

6 Maart (0)

7 Maart (0)

8 Maart (0)

9 Maart (0)

10 Maart (0)

11 Maart (0)

12 Maart (0)

13 Maart (0)

14 Maart (0)

15 Maart (0)

Totaal (0)

Wachten op eisprong (1)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

2. Rouge

Rouge Fanatiek lid

Nov 14, 2022
    1,705
    1,219
    113
    Fotograaf
    Wachten op de menstruatie na stop utrogestan en dan slaan we februari over

3. Loes28

Loes28 Actief lid

Jul 5, 2020
    248
    305
    63
    Female

We gaan voor roze!

1 Maart (0)

2 Maart (0)
    Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 2e ronde na MA
    3 Maart (0)

4 Maart (0)

5 Maart (0)

6 Maart (0)

7 Maart (0)

8 Maart (0)

9 Maart (0)

10 Maart (0)

11 Maart (0)

12 Maart (0)

13 Maart (0)

14 Maart (0)

15 Maart (0)

Totaal (0)

Wachten op eisprong (2)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

4. Loes28

Loes28 Actief lid

Jul 5, 2020
    248
    305
    63
    Female
    Ik schrijf mee, maandag voor het eerst weer ongesteld geworden. Geen eisprong gehad deze ronde. Vorige zwangerschap rond 9 weken misgegaan. Door langere cyclus val ik denk ik in dit topic.

Twijfel nog of ik ovutesten ga doen. Jij?

5. Rouge

Rouge Fanatiek lid

Nov 14, 2022
    1,705
    1,219
    113
    Fotograaf

Frustrerend dat het mis is gegaan en geen eisprong :(
    Ik moet ovu testen doen van de gyn zit in mmm. iig heeft de utro positief gewerkt afgelopen ronde. Dus herhaal recept en nu even door proberen zo. Heb nieuwe voorraad in huis

Attached Files:

6. Loes28

Loes28 Actief lid

Jul 5, 2020
    248
    305
    63
    Female
    Oh jeetje sorry, ik zag je hele voorgeschiedenis niet. Wat een weg heb jij al afgelegd! Lijkt me echt moeilijk. Hoe ervaar jij dat?

Ja opzich was ik al heel blij dat menstruatie redelijk snel doorkwam. Ben in april al gestopt met de pil en sindsdien hele lange cyclussen. Nu was het maar 40 dagen na het opwekken van de miskraam, dat vond ik meevallen.

Ik heb besloten geen ovutesten te gaan doen. Wil er ook niet te veel mee bezig wezen en ben bang dat ovutesten dat effect heeft. Ben ook sinds deze maand begonnen met nieuwe baan, dus ik zou het ergens ook wel moeilijk vinden als ik nu zwanger zou worden. Soms twijfel ik wel om een jaartje te wachten, maarja de wens is er wel en ik kan me er niet toe zetten om aan de AC te gaan. Dus ik ga even kijken hoe het loopt en twijfel nog even verder..

Wat heeft de utro voor jou gedaan deze ronde? Ik ben er niet bekend mee dus weeet niet wat het moet doen zeg maar..

7. Rouge

Rouge Fanatiek lid

Nov 14, 2022
    1,705
    1,219
    113
    Fotograaf
    Oh 40 dagen is idd nog lang maar wel behapbaar, de eerste cyclus is dan altijd een beetje hocus pocus wat je lijf gaat doen.
    Als t je lukt is t voor jezelf fijner t los te kunnen laten, en ook spannend een nieuwe baan, proficiat!

@ de molen...ben er best nuchter in geworden ik weet dat het het waard is daar hou ik me aan vast. Al merken we wel hoe groot de wens is na t overlijden van ons mannetje maar ook dat we er niet jonger op worden.

Utrogestan heeft gezorgd dat m'n lf nu gewoon 2 weken ws ipv 9 a 10 dagen. Ook geen tussentijdse bloedingen gehad ook erg fijn en merk dat m'n menstruatie tot nu normaler verloopt en niet extreem ( hoop dat ik dat over 3 dagen nog kan zeggen je weet t niet) nadeel is de bijwerkingen die veel op zwangerschapsklachten lijken.

8. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,127
    1,002
    113
    Female
    #8 Nola26, Feb 2, 2024
    Last edited: Feb 2, 2024

We gaan voor roze!

1 Maart (1)
    Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 37 (6e na vmk)
    2 Maart (1)
    3 Maart (0)

4 Maart (0)

5 Maart (1)

6 Maart (0)

7 Maart (0)

8 Maart (0)

9 Maart (0)

10 Maart (0)

11 Maart (0)

12 Maart (0)

13 Maart (0)

14 Maart (0)

15 Maart (0)

Totaal (3)

Wachten op eisprong (3)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?

9. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

Jul 15, 2020
    1,127
    1,002
    113
    Female
    Hoihoii,
    Ik sluit weer aan!
    Ook ik sla heel februari over door de korte maand dit jaar haha.
    Hopelijk vliegen de weken een beetje om en wordt dit onze ronde!!✨️

Loes28 likes this.
  10. Rouge

Rouge Fanatiek lid

Nov 14, 2022
    1,705
    1,219
    113
    Fotograaf
    Ahhhh meis, hopelijk word dit de ronde

Nola26 likes this.
  11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female

We gaan voor roze!

1 Maart (1)
    Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 37 (6e na vmk)

2 Maart (1)

3 Maart (0)

4 Maart (1)
    Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - IUI-D 10 (6e na MA)

5 Maart (1)

6 Maart (0)

7 Maart (0)

8 Maart (0)

9 Maart (0)

10 Maart (0)

11 Maart (0)

12 Maart (0)

13 Maart (0)

14 Maart (0)

15 Maart (0)

Totaal (4)

Wachten op eisprong (4)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Meld me vast aan! Negatieve zwangerschapstest en inmiddels volle spotting begonnen dus op naar iui nummer 10

13. Rouge

Rouge Fanatiek lid

Nov 14, 2022
    1,705
    1,219
    113
    Fotograaf
    :( jij ook een nieuwe ronde. Bha

En nog gecondoleerd ( las in ander topic)

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Helaas wel ja:( Wel weer een keer samen in een nod groepje :cool:

Dank je wel:)

15. Honeydew

Honeydew Lid

Dec 29, 2023
    31
    75
    18
    Female
    Ik sluit me ook weer hij jullie aan. Heb nog geen menstruatie maar testen blijven negatief wat bij mij echt betekend dat ik niet zwanger ben. Morgen zou ik m'n menstruatie moeten krijgen. Wij gaan deze maand eens conceive plus proberen. Ben heel benieuwd of dat misschien iets zal doen.

16. SarahRose

SarahRose Actief lid

Jan 8, 2024
    434
    454
    63
    Female
    Balen he! Voor mij geldt hetzelfde ook nog geen menstruatie maar wel omo witte test op 13dpo.

Ga je de supplementen daarvan gebruiken? Duimen :thumup:

17. Honeydew

Honeydew Lid

Dec 29, 2023
    31
    75
    18
    Female

De kans is er nog maar hoor maar heel zelden dan mensen echt pas positief testen op of na hun nod. Merendeels test toch echt al ruim van te voor positief. Ergens hoop ik nog op een wonder maar ja dat doen we denk ik allemaal.

De glijmiddelen gaan we gebruiken. Hoor daar goede verhalen over.

SarahRose likes this.
  18. Honeydew

Honeydew Lid

Dec 29, 2023
    31
    75
    18
    Female
    Hoe is het bij jou? Inmiddels al je menstruatie gekregen?

19. SarahRose

SarahRose Actief lid

Jan 8, 2024
    434
    454
    63
    Female
    Hi! Nog geen menstruatie, wel wat krampen licht. Ik had altijd een luteale fase van 13 of 14 dagen. Vorige cyclus van 17.. maar was toen erg ziek geweest dus daaraan gewijd. Hoop niet dat het de nieuwe standaard is! Vanochtend niet meer durven testen.. heb ook niet echt symptomen behalve een erge metaalsmaak in mond. Zo naar.. krijg dus toch weer hoop stiekem terwijl het erg onwaarschijnlijk is met twee omo witte early tests op 13 dpo..

Hoe is het bij jou dan?

20. SarahRose

SarahRose Actief lid

Jan 8, 2024
    434
    454
    63
    Female
    Net ongesteld.. rekening gehouden met weer een cyclus van 34 dagen dan wordt mijn NOD pas 11 maart.

Share This Page