Ik heb iets geks dat ik nog nooit gemerkt had.. als ik zwanger was van oudste had ik 1 cm ontsluiting op 26 weken dus ik moest platte rust en progesteron opsteken.. en bah die geur dat die tabletjes hadden vreselijk.. maar nu had ik vandaag zo kleverig verlies en het rook net hetzelfde nog nooit opgevallen voordien haha.. en had ook wel best buikpijn na het vrijen vandaag. Ik ga er morgeochtend met ochtendurine toch een testje tege gooien .. 9dpo dan ben te nieuwsgierig
Helaas een negatieve test vanmorgen. Temperatuur wel van -0,4 naar + 0,5 dus ik houd stiekem nog even hoop voor morgen. Maar als de temp op een zwangerschap wijst, moet ik morgen wel een streepje zien. vandaag 5 dagen na tp en 10 dpo
ik heb nu eindelijk een positieve ovulatietest!! hij is echt van net. nog even erbij zeggen, ik zit nu op cd 16 dus 3 dagen later dan ik normaal voorheen een positieve ovulatietest had.
haha eindelijk! op cd 16 nu dus 3 dagen later dan ik normaal voorheen altijd een positieve ovulatietest had. val dan misschien nog net op 14/15 maart voor de nieuwe cyclus (hopelijk niet natuurlijk haha, maar ben allang blij dat ik weer wat inzicht heb nu)
Ik had ongeveer hetzelfde, ik had ook gister op cd16 een positieve ovulatietest en eerder op cd12. Fijn dat hij er nu wel eindelijk is!
Ik had gisternamidsag en avond buikkrampen nu niet meer .. maar als hij morgen nog negatief is denk ik wel dat het terug niets zal zijn
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik had maandagmiddag en nacht veel kramp, dinsdag weinig tot niet. Vandaag ook nog een negatieve test. Als de kramp van de innesteling komt, kan het nog 2/3 dagen duren voor je test positief is. Ik blijf gewoon voor je duimen!
Hoe is het met jou? Al wat meer vertrouwen/hoop of nog steeds helemaal gericht op ivf? Ik duim gewoon nog steeds voor je hoor.
Hier ook iets nieuws; overmorgen is dag 34 (en dus menstruatiedag) omdat het dan echt doorbreekt. De dagen ervoor altijd al wat sporen, lichte menstruatie en bruin/rood bloedverlies. Nu niet eens afscheiding… misschien komt het nog. Ben ook echt vreselijk moe. Hele ochtend gapen, gisteren lage rugpijn en nu hoofdpijn♀️
Oh spannend. Konden we de tijd maar iets vooruit spoelen. Dat plassen had ik vorige ronde op6 dpo. We lopen bijna gelijk. Ik zit op 3 Dpo. Ik ga voor ons duimen. En voor de rest natuurlijk ook