Nod lijst 1 - 15 Maart '24

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rouge, 28 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Wat bijzonder dat je hetzelfde hebt ervaren:eek: ik dacht dat het tussen mijn oren zat:D

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    100% ivf. Mijn temperatuur gaat alweer naar beneden en heb nergens geen last van op een beetje een zeurende buik als ik te veel gedaan heb en beetje steektjes schaambot maar goed dat heb ik elke week

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik zou een testje wagen morgen :D

4. Bloemetje08

18 feb 2024
    42
    45
    18
    Vrouw
    Nee, ben van plan tot uiterlijk zondag te wachten. Hopelijk hou ik het vol. Heb nog de verwachting dat m’n menstruatie morgen of overmorgen losbarst

5. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ik heb terug krampen dus verwacht morgen ook menstruatie.. temp wel nog hoog..

6. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Spannend voor alle hoge dpo'ers. Ik ben 5 dpo en voel niets geks, maar heb dat ook wel afgeleerd al van vorige ronde :oops: Wel denk ik.. hoe kan ik zwanger raken als ik zo druk ben op werk, ben bang dat dat het in de weg zit. Naja het is wel fijne afleiding. Zoals vandaag liep dan alles op rolletjes en ben ik ook wel weer blij met de aandacht voor carriere en het andere moment kan me dat niets schelen en kan ik niet wachten om te zorgen voor een baby (niet dat het elkaar uitsluit hoor).

7. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    575
    607
    93
    Daar ga je je weg wel in vinden is mijn ervaring. Ik heb toen ik terug kwam van verlof ook hoop gedoe gehad met het rooster van mijn werk, opvang regelen voor ook de weekenden etc en ik deed nog een studie. Op te duur was de maat vol en moest ik wel kiezen voor mijn gezin en mezelf en heb ik een andere baan aangenomen. Studie is af. Ik ben niet van plan gekke sprongen te nemen met deze kinderwens in gedachte. Maar het vind een weg.

SarahRose vindt dit leuk.
  8. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Bedankt inderdaad, ik bedoelde twee dingen van mijn werk is leuk en het is fijn nu zoveel aandacht ervoor te kunnen hebben. Maar ook per direct vraag ik me af of de drukke werkdagen voor nu een eventuele innesteling oid in de weg kan zitten.

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  9. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Dat denk ik niet hoor.. ik was super druk als ik zwangerraakte van oudste. Als ik erop terug kijk heb ik tijdens de innesteling uitgeweest snachts en overdag staan zingen en dansen op een podium eens om 15 uur en eens om 19 uur... hij is er dus is toch ingenesteld:roflmao::roflmao:

Dynapreg87 en SarahRose vinden dit leuk.
  10. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Thanks, goed om te lezen :)

11. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Duim voor goed nieuws! Knap dat je het nog even zo volhoudt ook :thumup:

12. Paulina29

Paulina29 Lid

31 jan 2024
    82
    85
    18
    Vrouw
    Hoi. Ik wil mij ook graag inschrijven. Onze tweede poging om een tweede kind te krijgen. Cyclus ongeveer 29-30 dagen. Ik ben 6 dpo. de luteale fase duurt ongeveer 13 dagen. Zwangerschapstest op NOD, 8 maart. Ik duim voor iedereen die probeert een kindje te krijgen. Mijn naam is Paulina, 29 jaar oud.

YL1992, Basilicum, Humbly89 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. SarahRose

SarahRose Actief lid

8 jan 2024
    434
    454
    63
    Vrouw
    Welkom Paulina! We lopen een beetje tegelijk op, maar ik voor een eerste kindje. Duimen maar!

Paulina29 en MooseIsLoose vinden dit leuk.
  14. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    575
    607
    93
    Mijn vorige zwangerschap was de innesteling in mijn reeks nachtdiensten. Slechter voor je lijf kan je het bijna niet hebben. Ik ben daar dus niet bang voor.

SarahRose, Melaelisa en Dynapreg87 vinden dit leuk.
  15. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    575
    607
    93
    Welkom! Hoe oud is je eerste?

Paulina29 vindt dit leuk.
  16. Dynapreg87

Dynapreg87 Actief lid

11 feb 2024
    177
    141
    43
    Vrouw
    Ik denk eerder juist niet. Als je de hele tijd bezig bent met zwanger worden dan kan het juist zijn in sommige gevallen dat je lijf juist een zwangerschap gaat blokkeren..Doordat je je zinnen verzet krijgt het lichaam meer kans om zn werk te doen zoals een zwangerschap succesvol opstarten. En hoe meer beweging en positieve energie hoe minder cortosol en hoe meer progesteron er over blijft. Garantie biedt het niet maar kan wel de kans vergroten in theoroe. Maar heel eerlijk bij mijn vorige zwangerschap (voordat ik het wist en nog voor nod) was ik super emo, gestresst, heel onzeker en veel bezig met zwanger worden.Wat was ik gefrustreerd dat het niet meteen lukte, al wad het uiteindelijk snel raak (zo voelde het niet). En het voelde alsof ik ongesteld werd in de buik. Het bloed kwam echter niet en ik was zwanger toen. Je kunt er geen peil op trekken. Dan kan het ok gewoon. En ook in oorlogsgebieden raken vrouwen zwanger. Dus ook als je stress hebt kan het gewoon. Alleen kansen vergroten op de juiste tijden liefdevol en passievol seksen, en zoveel mogelijk genieten van het leven samen. Dat is het fijnste voor je denk ik.

SarahRose en Melaelisa vinden dit leuk.
  17. Dynapreg87

Dynapreg87 Actief lid

11 feb 2024
    177
    141
    43
    Vrouw
    Als het raak is is het raak. Dan kan het wel tegen een stootje.

SarahRose vindt dit leuk.
  18. Dynapreg87

Dynapreg87 Actief lid

11 feb 2024
    177
    141
    43
    Vrouw
    De krampen kunnen ook van zwangerschap zijn. Ik duim voor je voor goed nieuws:thumup:. Het kan nog al denk ik dat je zelf na 2 kinderen het beste voelt hoe jouw lichaam werkt en of het wel of niet raak is.

19. Lilyanne

Lilyanne Actief lid

20 dec 2023
    416
    580
    93
    Vrouw
    Ik weet niet eens meer hoe ik me voelde als ik wel zwanger was de vorige keren.. en is nu nog niet zolang geleden haha.. ik weet wel dat ik ook elke maand vanalles voelde.. en indd na positieve test wel krampen omdat baarmoeder uitrok..

Dynapreg87 vindt dit leuk.
  20. Paulina29

Paulina29 Lid

31 jan 2024
    82
    85
    18
    Vrouw
    oh wat leuk!

Deel Deze Pagina