Zo'n vraag. Op welke dagen heeft u geslachtsgemeenschap gehad? Vóór een positieve ovulatietest, op de dag van een positieve ovulatietest, of misschien de volgende dag? of misschien zelfs 2 dagen later? Ik ben zo geïnteresseerd in hoe iedereen het probeert
Zaterdag avond positieve test en toen ook gemeenschap gehad, toen zondag niet en maandagochtend weer wel.
Op het moment proberen we eigenlijk 4 dagen voor tot 2 dagen na het elke of om de dag te doen. Deze ronde is elke dag gebeurd.
Ik heb woensdagochtend (dag 14 van de cyclus) een positieve ovulatietest gehad, dus 's avonds gezellig gemaakt, en ook op vrijdagavond. spannend!
Ik heb 1x een inseminatie op de dag na de positieve test normaal, nu toevallig (helaas) op de dag van de positieve test
Ik heb op een vrijdag m'n ovulatie gehad en hebben vanaf een week van te voor (vrijdag) elke dag sex tot een paar dagen na mn eisprong. Soms is dat wel druk kwa werk maar we vinden altijd wel onze tijd. Is ook wel echt heel leuk er zo mee bezig te zijn.
heb even screenshot gemaakt van de maand waarin ik zwanger was geraakt (helaas geen kloppend hartje bij de eerste echo) pijltje geeft aan wanneer mijn piek was dus dag 14 ovulatie gehad toen (dat is dan de eerste foto) de tweede foto is van nu, het plusje geeft nu dan de piek aan.
Wij doen het meestal om de dag en op de dag van de positieve test en de dag erna. Ik hoop dat het voldoende is. Elke dag is bij ons echt niet haalbaar, onze schema’s lopen daarvoor te veel uit elkaar
Ik heb gelezen dat deze manier de beste is. 3 hele dagen gezellig maken. Na een positieve test konden we het niet elke dag doen. Het is zwaar vanwege het werk en natuurlijk hadden we het hele weekend bezoek omdat mijn dochter jarig was.
Ik heb zelf geen hoop maar we zullen het zien Ik duim voor iedereen hier haha zelf heb ik de focus op mijn ivf gesprek
Alles is niet verloren! Je moet positief denken en er niet te veel op focussen Nu hoeven we alleen nog maar te wachten Ik duim voor iedereen
Positief denken is hier al een hele tijd weg tijdens de iui Behandelingen, positief denken voor de ivf is er wel gelukkig
Hoi dames! Ik ben nieuw hier en onze 6e ronde voor ons eerste kindje. Cyclus ongeveer 26-30 dagen en deze ronde nu op 7 dpo. de luteale fase duurt ongeveer 14 dagen. NOD 9 maart. Zo zenuwslopend elke maand veel te vroeg testen, jezelf gek maken en op het wachtbankje
Morgenochtend ga ik een test doen. Heb er toch eentje op de kop getikt. Eerlijk gezegd geloof ik bijna niet dat ‘ie negatief is. Vandaag is m’n nod en behalve een flinke slijmprop is er niets aan de hand. Flink trekkende onderbuik. Zou wederom heel bizar zijn als het écht positief is.