Omo witte test hier! Onverwacht eigenlijk en geen idee wat m’n lijf doet (vorige maand 29 dagen cyclus, nu 34 en geen spoor nog; daar maak ik mij meer druk om), maar prima zo.
Balen van de witte testen! Maar het kan nog steeds toch. Misschien waren jullie gewoon nog te vroeg. Soms duurt het even voordat je positief test. Geen bloed geeft moed toch.
Lieve allemaal, Wat mooi om al jullie ervaringen en adviezen aan elkaar te lezen! Als het mag, doe ik graag nog mee deze ronde. Wil iemand mij op de lijst zetten? Het is de derde ronde voor ons eerste kindje. Mijn cyclus verliep deze maand vreemd: iets een paar dagen korter dan normaal. Mijn NOD is om en nabij 4 maart, als ik de donkerste ovulatietest aanhoudt. Erg spannend! Sinds afgelopen week heb ik veel last van maagzuur, een opgezette buik en mijn borsten zijn ineens heel erg zacht, wat ik nog nooit zo ervaren heb. Ondanks dat nog geen bevestiging van een test: net dacht ik bij een bridge test écht een licht streepje te zien, maar die was na een paar minuten weer verdwenen. De ClearBlue digital was ook negatief... afwachten maar! Ga voor jullie duimen!
Je hebt toch nog een paar dagen totdat het jouw nod is? Dan kan het toch gewoon nog of is dat anders als je iui hebt gehad?
Logisch dat dat onzeker voelt. Ik denk wel dat je dan zeker zwanger bent en de hcg neemt dan waarschijnlijk wel toe. Hoe het verder verloopt is natuurlijk afwachten, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Hierbij een foto van mijn testen. Onderste is van vandaag en nog niet ingedroogd. De rest is wel ingedroogd.
Mag ik voorzichtig blij zijn? Dit is niet de eerste urinetest. Ik weet niet waarom ik de test heb gedaan. Ik moest nog een paar dagen wachten
Lief dankjewel. Ik ben z'n onzekere muts.. ben niet misselijk van de hormonen maar spanning. Morgen is mijn nod dus hopelijk blijft mijn menstruatie weg maar blijf er nog wel bang voor.. spannende dagen zijn het.
Dat is logisch. Een beginnende zwangerschap kan ook vaker voelen als vlak voordat je ongesteld wordt maar toch net iers anders. Dat is echt eng en onzeker in het begin. Dat vond ik ook toen ik zwanger was. Nogmaals gefeliciteerd!!
Nee het is klaar deze maand. Ik heb inwendig al bruin slijm zitten wat waarschijnlijk vandaag of morgen doorzet. Zodra mijn temp daalt vanaf 7 dpo en dan weer stijgt rond 10 dpo is het klaar. Elke maand het zelfde helaas
Volgende maand geen poging voor mij, geen idee hoelang het duurt voor ivf opgestart wordt en duurt voor het begint. Maar ik ben hoopvol voor de volgende stap