Ik kom toch effe spiekeb Hier vandaag 1 dag overtijd een geen bloed nog steeds Proficiat aan de positieve testers
Lekker weekendje Edinburgh met vrienden. Goed voor de afleiding toch? Een blijde verwachting aankondiging Oh well.
Dat is supergoed nieuws! Ik vroeg me al af hoe het met je ging. Dan is de kans groot dat het mooi raak is! Wanneer ga je testen, morgen zou je dat doen toch?
Neen ben in parijs .. heb ze niet mee als ik thuis kom ik test ik morgenamiddag.. tenzij ik intusse bloed want gisteravond had ik zo een slijmklodder lichtbruin en dacht echt dat ze vannacht gingen doorbreken maar neen.. ik voel wel hele met momenten krampjes...
Ahw jammer Ook al had je het er deze ronde zelf ook niet op ingezet, toch hoopte ik dat het niet zover hoefde te komen! Gelukkig sta je er positief in en hopelijk kan je dan ook gauw starten met ivf!
Wat spannend al die testjes, ik leef met jullie mee. Ik verwacht vandaag een positieve ovulatietest, dus nog even gezellig maken dit weekend
Oww dat is dan nog even spannend. Wel jammer van dat bruin. Ik duim voor je. Heel veel plezier nog in Parijs!
Tot 7 maart nog Steeds 5 dagen, ik duim echt voor je! Gisteren had ik ook negatieve test, kan alles veranderen.
Lief! Jij gefeliciteerd he! Trouwens, rekenen jullie de positieve ovulatietest als eisprong of twee dagen erna? Want ik heb gelezen dat het eitje springt na een positieve test. Als dit het geval is, moet ik mijn NOD aanpassen