Confronterend niet meer gelukkig. Ik ga de kamer eigenlijk zo weinig mogelijk in omdat het meer herinnert aan hoelang het duurt voor ik weer zwanger mag worden en hoe moeilijk en zwaar dit traject eigenlijk is. De hoop die eigenlijk weg is dat de kamer ooit nog gevuld mag worden met een kleintje. Hahaha dat wordt nog lastig dan als alles opgeruimd moet worden wel heel mooi dat je al een doosje hebt met babykleertjes en nu de spiegel natuurlijk
Ik denk dat ik de enige die nog heen babykamer wil? Zo veel mogelijk bij ons op de kamer en als ze dreumes zijn op de eigen kamer. Daar neigen wij naar
Oh nee hier niet, gelijk vanaf dat 1 in eigen ledikantje op eigen kamer wel heel leuk om te lezen dat iedereen hier anders over denkt
Haha zo leuk, kan je dan niet laten liggen hé! Ik koop af en toe ook wat kleins als ik iets zie wat ik graag voor de toekomstige babykamer/baby wil alvast een beetje voorpret moet kunnen!
dat is inderdaad heel heftig lijkt mij, hopelijk van korte duur en mag je eindelijk gaan inrichten met een wolk van een baby in het wiegje♡
Ik gun het je oprecht van harte meis. En geloof ook zeker dat het goed komt. Nooit de hoop opgeven hoor♡
De grap is dus dat ons zoontje tot 9 maanden bij ons op de kamer heeft geslapen. Dus als we gezegend zijn met nog een kindje, dan zal die in een cosleeper ook bij ons slapen zo lang als we het volhouden. Vond ik met borstvoeding enzo ook wel handig. Alleen is er een kast gekomen op onze kamer waardoor er wat minder ruimte voor is nu dus hopelijk past dat. Overdag maakte ik toch al wel gebruik van de babykamer met verschonen, lekker in de schommelstoel zitten. Dus ik vind het wel fijn als er, als er een kindje komt, een kamertje klaar is.
Heftig een miskraam Heb het zelf (gelukkig) nooit meegemaakt maar wat lijkt me dat verschrikkelijk. Hopelijk vanaf nu alleen maar heel veel GELUK jouw kant op♡ Fijn dat je cyclus en je lijf nu weer op orde is en je hart is er overtuigend al helemaal klaar voor, dus laat die baby maar komen!
Ik heb mijn 2 jongens ook het eerste jaar bij ons op de kamer gehad. Ze hadden wel een babykamer, maar was voor de sier hahaha. Maaaaar moet er wel bij zeggen; mijn eerste zoon kon opzich wel snel zelfstandig slapen maar mijn 2de Och och, die is nu bijna 5 en kan niet zonder mama slapen. Ook als baby was het drama, soms wel 20x per nacht eruit en soms wel 3 uur lang in de schommelstoel gezeten. Dusss of het bij hem een goed idee was, vraag ik me af Dus @Humbly89 manier ga ik nog wel even in mijn achterhoofd houden hahaha
Als een 3de kindje ons gegund is zal mijn jongste zoon hier denk ik heeeeel erg aan moeten wennen. Is echt een mama plakkerd Maar het idee om bij zijn grote broer te slapen vind hij ook wel heel leuk, dus hopelijk loopt het los
Mijn miskraam is geleden van begin oktober 2022. Dat het een paar maanden duurt dat kan ik nog begrijpen, maar dat het na meer dan een jaar nog steeds niet in orde is vind ik toch niet normaal. Hoe lang is het bij jou geleden? Ik probeer zoveel mogelijk babyspullen en eigenlijk alles wat met baby's of zwangerschappen te maken heeft zoveel mogelijk te vermijden want ik word er zo depressief van. Helaas is dat niet altijd mogelijk als er bekenden zwanger of juist bevallen zijn bv. Tv kan ik gelukkig weg zappen of uitzetten. Heb er ook al meermaals en gedacht om alle babyspullen weg te doen maar ik krijg het toch niet over mijn hart.
Ja dat is een tijd geleden inderdaad. Hier juni 2023 geweest, nee dan snap ik inderdaad dat je het niet normaal vindt dat het nog niet in orde is Ben je al bij de huisarts geweest? Ah dat is heftig kan me heel goed voorstellen dat je er zo tegen overstaat na alles wat je meegemaakt hebt en nog meemaakt. Hier is mijn beste vriendin bezig met een 2e en mijn zusje ook. Beide helaas ook een miskraam gehad recent (zusje vorig jaar juli en vriendin 2 weken geleden) dus om toen te horen dat hun beide na 1 maand proberen zwanger waren was niet leuk maar om te horen dat het bij beide dan ook niet goed gegaan is was ook een klap. Snap ook heel goed dat je ook niet alle babyspullen weg kunt doen want het is toch jullie grote wens
Ja jeetje dat snap ik, dan ben je 1.5 jaar verder en wil je "gewoon" je eigen baby en geen confrontatie. Wat Humbly89 zei, ben je al bij een arts geweest voor doorverwijzing?
NOD lijst 1 t/m 15 Maart 2024 We gaan voor roze! 1 Maart (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 37 (6e na vmk) 2 Maart (1) Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 2e ronde na MA 3 Maart (1) TinaC - 38 jaar - derde kindje - 2de ronde 4 Maart (2) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - IUI-D 10 (6e na MA) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 19 Lilyanne- 32 jaar- 3de kindje - ronde 6 5 Maart (2) Rouge - 38jr - 8ste kindje - ronde 14 na stilgeboren zoontje Yellowbanana- 25 jaar- 1e kindje- ronde 2 na vmk 6 Maart (0) 7 Maart (0) 8 Maart (0) 9 Maart (0) 10 Maart (1) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 (2e ronde IVF) Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 11 Maart (4) SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 MooseIsLoose - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dynapreg87 - 36 jaar- 2e kindje - ronde 5 12 Maart (0) 13 Maart (0) 14 Maart (0) 15 Maart (0) Totaal (10) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Ik heb mezelf alvast op de lijst gezet, ondanks dat ik officieel nog niet ongesteld ben. Mijn nod is morgen, dus ik verwacht ook dat ik morgen ongesteld ga worden. Voor nu denk ik dat mijn volgende nod op 10 maart gaat vallen
Dankje! Gaat goed hoor, ik baal er een beetje van maar ik besef ook dat het pas de eerste ronde was en kan het redelijk goed relativeren. Ik heb er verder toch niet zoveel invloed op dus ik wil proberen het deze ronde wat meer los te laten. Gelukkig zit ik begin maart in Thailand dus genoeg afleiding. Hoe gaat het met jou?
Ze hebben enkele maanden mijn cyclus opgevolgd en inderdaad eisprong te laat en menstruatie te vroeg waardoor mijn luteale fase te kort is. Ik heb enkele keren ovitrelle gekregen en utrogestan maar voorlopig geen resultaat, behalve dat ik van de utrogestan veel langer ongesteld was en ongeveer de laatste week voor mijn menstruatie was ik helemaal niet meer te genieten... nóg erger dan zonder de utrogestan. Ik heb nu Letrozol voorgeschreven gekregen maar ik heb het nog niet durven nemen. Ik heb in januari een week de pil genomen en na de bloeding die daarop volgde kwam mijn eisprong wel op tijd. Geen idee of het door de pil is of gewoon toeval.
Fijn dat het lukt om te relativeren. Het ene moment lukt mij dit ook en soms ook even niet. Ik ga proberen vooral de wachtweken er minder mee bezig te zijn en dus wat afleiding in te plannen. Fijn dat jij die ook hebt. Ik vind vooral de onzekerheid lastig, de wens is zo groot. Tegelijkertijd zie je dat inderdaad 1 maand nog zó kort is en het percentage na 1 jaar zo hoog is dat geeft iets rust, maar ja.. ongeduldig haha! Dus merk soms ook wel een bepaalde mate van jaloezie en daar ben ik niet per se trots op natuurlijk.. maar ja we zijn mensen! Succes deze ronde, op naar roze
Als je op vakantie bent heb je misschien meer kans omdat je er dan minder mee bezig en meer ontspannen bent. Bij mij was het 1,5 jaar geleden toch prijs toen we op vakantie waren. Misschien puur toeval maar misschien ook niet... Sorry trouwens voor mijn opmerking enkele dagen geleden. Ik heb het er echt zo moeilijk mee dat het niet meer wil lukken bij mij en liet mezelf even gaan.