Hallo ladies Hoe is het met jullie? Ik ben bezig om te hele huis opruimen Door de vloer te dweilen, adem ik twee keer zo snel. Ik drink water omdat ik zo dorst heb. Mijn zwangerschap begint langzaam op gang te komen. Ik ben bang voor hoe het over een paar weken zal zijn hahaha
wou net nog vragen hoe jij ke voelt en of je al symptomen hebt. ik heb vanmorgen ook de vloer gedweild alleen zie je er niks meer van haha, jongste heeft weer allles onder zitten kruimelen. heb sinds gister wel dat ik echt vaak naar de wc moet om te plassen, ben benieuwd over 3 dagen.. dan wil ik een eerste testje gaan doen, alleen twijfel dus wel of ik het 9dpo doe of 10dpo.
Hi! Ik zou graag mee praten hier alleen weet niet waar ik mijn naam moet zetten (bij welke datum?). Ik ben nieuw
Zo, dat is alweer een tijdje geleden. Besloten om er deze maand niet mee bezig te zijn omdat we allebei de doorverwijzing hebben en het zo ook een beetje los konden laten. Vanmorgen heeft mijn vriend gebeld voor onderzoek en hij ging om 13;00 naar werk. Ik bedacht me dat ik nog een test had liggen en heb deze dan ook gedaan(zoals al zoveel testen de afgelopen maanden). De uitkomst is een shock, 2 lijntjes ik kan het niet geloven dus ben naar de winkel gevlogen om een clearblue te kopen. Ik hoop zo dat ik mijn vriend vanavond kan verassen met een positieve clearblue test.
Wel ietsje hoofdpijn gehad, maar nu nog geen krampen maar ook nog net te vroeg denk ik. Nu vooral wat steekjes in buik en soms rug, dat voelt wel een beetje nieuw. Maar vorige ronde heeft m'n lichaam me zo voor de gek gehouden dat ik nergens vanuit mag gaan.. Ik zie eigenlijk op tegen nieuwe rondes gewoon dat tussen hoop en vreesgevoel.
Ik lijk wel iets te zien maar dit lijkt door een soort geel stukje of schaduw op het venstertje.. Lastig goed af te lezen! Hoop het wel voor je!