zoveel geduld heb ik dus echt niet haha had vanmorgen (8dpo) nog is getest en zag echt super vaag een streepje.. maar goed ik test nog even door tot ik ongesteld wordt of een positieve test heb. heb je zelf al symptomen waardoor je dacht ik kan weleens zwanger zijn?
Het enige was steken in mn bil/rug/liezen sinds 10dpo denk ik en dat ik steeds een beetje vocht had in mn slip (niet echt duidelijk slijm of zo..) (Dus geen metaalsmaak, niet misselijk, niet per se meer moe, voel niets aan mijn borsten) Ik zou nog 1 dagje wachten maar dacht ja dan ga ik juist 1 dag hoop houden terwijl die steken waarschijnlijm beginnende menstruatiekrampen zijn. Heel apart dit!
lijkt een beetje hetzelfde inderdaad! Ik hoop het! Ik ben nu waarschijnlijk 8dpo maar zou ook 9dpo kunnen zijn. Mijn positieve ovulatie test was de 27e en m’n temp verhoging 1 maart.
die steken in mijn bil heb ik ook heel erg gehad, ik ben echt benieuwd. vaak was dat bij mij wel een goed teken. had vanmorgen wel even een flinke steek rechtsonder.
Ik ging 's avonds al naar Action om ze 's ochtends klaar te hebben En ik kan echt zeggen dat deze Action testen echt goed zijn.
ja hij was echt heeeel vaag en bijna niet te zien.. dus ik twijfel überhaupt of hij wel positief is of nog gaat worden deze ronde (dat ik het duidelijk kan zien)
heb je daar iets gezien! Ik denk dat het werkte. en wij wachten tot morgen. Heb je de eerste urine of de tweede gebruikt?