Als je een nette cyclus hebt van 28 dagen kun je uitgaan van je laatste menstruatiedag. Heb je een langere cyclus, dan moet je rekenen met de ovulatiedatum en daar de gratis 2 weken aan vastplakken.
Zoals ik hierboven dan lees zou het dan best kunnen dat je nu 4 weken en 1 dag bent en dan is die test van 1-2 weken dus helemaal passend. Ik zou tegen je willen zeggen, maak je niet druk maar dat lukt mij zelf ook niet hahaha
Oh wat grappig! Ik op 21februari PIK LH Vandaag ben ik 15DPO Van harte gefeliciteerd ❤️wat is jouw uitgerekend datum?
@SarahRose dat klopt bij jouw. ik ben vandaag 4weken en 2dagen zwanger. Als jouw pik was op 22feb dat alles klopt goed
https://dalalounatuurlijk.nl/innesteling/ Steekjes zijn dus heel normaal. Wilde je even extra geruststellen.
Waar reken je dit uit? En reken je dan met de laatste dag van je menstruatie? Merk dat ik nog steeds mega onzeker ben en telkens me afvraag of het wel goed zit. Had vanochtend getest met 1e urine en was heel weinig verschil ten opzichte van de test van gister. Maar volgens mij verdubbelt hcg zich elke 48 uur dus eigenlijk best logisch dat er nauwelijks verschil is. Mijn vriend geloofd het nog steeds niet zo en wil eerst afwachten tot mn nod (denk de 13e)
Je rekent met de eerste dag van je laatste menstruatie. Op ikbenzwanger.com staat een rekentool waar je die datum kunt invullen en hoeveel dagen deze cyclus was, dan komt er een uitgerekende datum uit.
Je kan alleen rekenen met de eerste dag laatste menstruatie als je een cyclus van 28 heb. Anders moet je rekenen met 2 weken voor je eisprong. Je uitgerekende datum is dus altijd 38 weken na je eisprong.
Hier een negatieve (early) test op 10/11 dpo. Het leek even heel goed vanaf 7 dpo (rusthartslag ineens bijna 10 punt hoger, een aantal kwaaltjes), maar helaas, zelfs rusthartslag weer terug naar baseline vanmorgen. Op naar ronde 6 dus (na wat informele maanden). Denk dat ik vanaf komende ronde ga tempen. Ik voel mijn leeftijd me een beetje besluipen
Same mega onzeker.. ik vind het verschil tussen mijn test op 13 en 15 dpo ook heel weinig.. hmpf! En das dus wel 48u..