wat balen zeg!! ik heb zelf niet meer getest en zou als mijn eisprong na de ovulatiepiek was op 10 dpo zitten en anders 9dpo als het eitje 48 uur later gesprongen is.
Dag 11 dpo: toch een early test gedaan vanmorgen. Negatief. ik moet 13 of 14 maart ongesteld worden als het goed is, komt niet altijd regelmatig dus vind dat super lastig. Zou dit nog te vroeg zijn of moet ik aan ‘helaas volgende ronde beter’ gaan denken? Eerste dag van laatste menstruatie was 13 of 14 februari.. weet het niet precies meer gezien we op vakantie waren en niet goed genoteerd heb
Hoi dames, Ik ben nieuw op dit forum, maar heb even raad nodig haha. We zijn bezig voor ons eerste kindje, ronde 8 inmiddels. Normaal gesproken begint mijn menstruatie 11dpo. Nu had ik gister (10 dpo) wat bruin bloed in onderbroek en bij afvegen. Menstruatie is tot nu toe nog niet op gang gekomen. Zou het dan misschien toch innestelingsbloeding zijn?? Test vanmorgen negatief, is natuurlijk ook vroeg. Wat denken jullie?
Eigenlijk hebben ze me in een ander topic hierbij geholpen haha. Het is dan gerekend met mijn ovulatiedatum en niet eerste dag van laatste menstruatie, vooral omdat ik ook langere cyclussen heb. Wanneer had jij een lh piek?
Hi, wat spannend. Heb je een early test gedaan? Het zou denk ik beide even goed kunnen.. echt afwachten denk ik. Succes!
27 februari had ik mijn LH piek! M’n cyclus lengte weet ik niet precies omdat mn eisprong deze keer later was dan normaal gesproken. Dus ik gok op 30 dagen omdat mn LF dan even lang blijft.
Dan kan het nog bij jou Wacht je nu tot NOD met testen? Hier is de spotting al begonnen, morgen/overmorgen op rood. Gister even verdrietig om en nu weer door met frisse moed!
Hoi! Ben ik weer.. Gedurende de dag weer wat meer bruin slijm (sorry voor de vieze woorden haha). Normaal word ik op 11dpo ongesteld maar dat lijkt nog steeds niet te komen. Meerdere keren getest vandaag maar negatief. Ik word gek van de wachtbank pfffff. Ken het niet dat mijn menstruatie begint met bruine afscheiding/bloed, meestal gewoon meteen veel en rood. Iemand ervaring hiermee? En wanneer eventueel positief na innestelingbloeding? Weer ongeduldig hihi
Hier altijd bruin verlies voor mijn menstruatie, soms maar 1 dag voor die tijd soms 4 dagen lang voor het doorzet. Innestelingsbloeding roze/licht rood van vers bloed en geen oud bloed dus bruin bloed.
Ik wil je niet ontmoedigen maar bij mij ook altyd direct rood en bam.. toch ddeze maand had ik ook eerdt 2 dagen bruin slijm bij afvegen voor het doorbrak. Ik denk als het innesteling is moet je binnen 2 dagen toch lijntje zien.
ik heb dus nog wel getest maar helaas toch negatief. heb nu wel een hele rare pijn in mijn buik dus ik hoop dat ik toch snel mijn menstruatie krijg.. had voor ik zwanger raakte ook maar een lf van 12 dagen ongeveer want werd dan op dag 13 ongesteld.