Dat is echt vervelend! Stomme rode duivels! Hopelijk komt nu de ronde waarin het raak gaat zijn. Sterkte en succes!
Vind je dat niet spannend? Een kennis van mij kon alleen zwanger worden via icsi. 3 maanden na de bevalling was ze spontaan zwanger. Was de zaadkwaliteit en haar eikwaliteit toch beter dan eerder... geeft wel een risico zeg maar. Ik wil geen hormonale anticonceptie meer maar vond de koperpspiraal echt helemaal prima.
Nee, want ik heb altijd een hele regelmatige cyclus en als we geen seks hebben binnen enkele dagen voor de eisprong dan word ik sowieso niet zwanger. En het zwanger worden verloopt tot nu toe ook nog niet heel voorspoedig dus ik zou het raar vinden om in de toekomst anticonceptie te gaan gebruiken als ik zonder al heel moeilijk zwanger word (als ik het al ga worden, dat is natuurlijk nog onzeker totdat ik het word uiteraard).
NOD lijst 1 t/m 15 Maart 2024 We gaan voor roze! 1 Maart (1) Nola26 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 37 (6e na vmk) 2 Maart (1) Loes28 - 32 jaar - derde kindje - 2e ronde na MA 3 Maart (1) TinaC - 38 jaar - derde kindje - 2de ronde 4 Maart (3) Humbly89 - 34 jaar - 2e kindje - IUI-D 10 (6e na MA) Denise - 23 jaar - 1e kindje - ronde 19 Lilyanne- 32 jaar- 3de kindje - ronde 6 5 Maart (2) Rouge - 38jr - 8ste kindje - ronde 14 na stilgeboren zoontje Yellowbanana- 25 jaar- 1e kindje- ronde 2 na vmk 6 Maart (0) 7 Maart (0) 8 Maart (0) 9 Maart (1) Melaelisa - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 10 Maart (1) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 (2e ronde IVF) 11 Maart (5) SarahRose - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Bluetique - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 MooseIsLoose - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dynapreg87 - 36 jaar- 2e kindje - ronde 5 Koffie2go - 43 jaar - 3e kindje - ronde 5 12 Maart (0) 13 Maart (1) Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 15 na mk 14 Maart (1) L0ts - 36 jaar - 1e kindje - ronde 5 15 Maart (0) Totaal (16) Wachten op eisprong (17) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0)
Bedankt voor het op de lijst zetten. Ronde 5 klopt wel. Hier ook nooit meer anticonceptie hoor. Gebruik ik ook al een jaar of 9 niet meer. We deden altijd voor het zingen de kerk uit. Tot 5 maanden geleden . Hier zo goed als ongesteld. Heb altijd al een paar dagen ervoor spotting. Heel vervelend. Elke keer hoop ik toch een innestelingsbloeding haha. Maar helaas.
Hier klaar met bloeden.. vandaag dag 7.. ik ga vrijdag beginnen met ovulatietestjes meestal heb ik rond dag 11 a 12 mn ei.. weet ook niet eens waarom ik er terug gekocht heb want ik ben regelmatig
Wauw mooi optijd je ei. Hier vandaag begonnen op dag 10 met testen en verwacht mij ei rond dag 14 a 16
Grappig hoeveel die timing verschilt per persoon! Ben benieuwd wanneer dit keer mijn ei komt. Ik had 3 cycli op dag 18/19 een LH piek, maar vorige maand gestart met een paar supplementen (vit c, Q10 en visolie) en had die maand de piek op dag 16. Zou dat aanhouden?
Is het eigenlijk normaal dat mijn ovutestje in vergelijking met die van gisteren hetzelfde gebleven is? Ik had dit ook met mijn zwangerschapstest voor mijn miskraam dus vraag me af of dit wel normaal is...
Is normaal hoor! het schommelt een wat voor de piek, maar wel aanwezig. Er zit niet een opbouw in als bij HCG
Ja is normaal er zit altijd lh in je lichaam.. de ene dag wat meer dan de ander maar je piek kan je er normaal duidelijk uithalen daarom dat de lijnen even donker moeten zijn
Ovulatietesten lopen niet op als in een zwangerschapstest inderdaad! Je kan ook ene dag ietwat donkerder hebben, dag erna weer lichter streepje hebben en zo ineens je piek. Na je ovulatie heb je ook wisselende streepjes op je ovutest, je LH schommelt je hele cyclus Daarom vind ik die Clearblue (roze) testen heel fijn, lege cirkel is nog geen piek en bij een smiley kan je je eisprong binnen 48 uur verwachten en dat gewoon met 1x per dag testen met ochtendurine
Ik gebruik ook de clearblue roze testen. Ze zijn inderdaad wel prijzig, maar je kan eventueel beginnen met goedkopere en als je merkt dat de testen donkerder worden dat je dan pas de CB testen gebruikt?
Hier altijd een dag te vroeg een smiley De dag na de smiley een leeg rondje en dan pas mijn dipsticks positief. Helaas vaak de iui te vroeg gehad daardoor.
Huh hoe kan dat dan? Goed om te weten want dan hou ik er rekening mee deze ronde dat hij bij misschien ook te vroeg een smiley kan geven.
Ik heb geen idee, ik hoorde dat de clearblue gevoeliger is dan dipsticks dus ik hou het alleen bij de dipsticks
Klopt, maar ik kan er sowieso 2 rondes mee doen, dus ik vind het zelf wel meevallen. Het scheelt me namelijk 2x per dag testen om te zoeken naar een piek en veel stress Dat is me de prijs wel waard.