Moet ik trouwens al een ronde 3 boven de nod lijst plakken aangezien er helaas al wat rood is? Of 1 nod lijst en nieuwe er telkens onderaan?
Jaaa heb er zo’n zin in, eindelijk weten waar ik aan toe ben. Dat wachten was en is killing. Vrijdag heb ik de echo, volgens de verloskundige ben ik dan 8w en 2 dagen. Ik zelf denk een week korter omdat ik een week lang licht testte en ps na 1,5 week een knaller had. Ik had geen idee van mijn eisprong, normaal voelde ik die maar deze ronde niet en we hebben geen ovulatietesten meer gedaan, in het begin maar geen knaller gehad dus daarna ergens dus t word echt spannend vrijdag. Hopelijk zien ze dan iets...
@Meiske22 @NienkeB jaaaa ik zie ze duidelijk! Haha I wish, ben nu op CD20 dus lijkt me nog niet mogelijk?
Sorry hoor, maar kan je het wat tijd geven? Heel vervelend dat het nog niet is gelukt, dat meen ik oprecht. Maar er zitten hier genoeg mensen die het na 2 jaar nog niet is gelukt. Of mensen die in de mmm zitten, ICSI of IVF achter de rug hebben, of mensen die al tig miskramen hebben gehad, of mensen die maar 4 of 5 kansen per jaar krijgen. Echt, ik snap dat je graag wilt. Iedereen wil graag. Maar hou op dat het "nog steeds" niet is gelukt terwijl je een paar pogingen hebt gedaan... Ik vind het persoonlijk erg kwetsend. Ik ga weer wat afstand nemen vh forum. Ik trek dit gewoon niet goed...
@NienkeB omdat je een positieve test hebt! Hihi de andere dames met tuurstreepjes wat was jullie ‘tactiek’ deze keer? Wanneer heb je het gesext?
Nouuu ik wacht nog ff met blij zijn ik voelde me de hele dag zo misselijk en beroerd. Diarree alles.. heb ik net getempt en 39 graden koorts buikgriep lijkt me geen symptoom hahaha en aangezien action early wel eens vals positief test, wacht ik nog ff paar dagen testen af
Sorry dat ik je dit gevoel heb gegeven. Dat is nooit mijn bedoeling geweest. En ik snap inderdaad dat het voor sommige nog veel langer niet gelukt is en ook in mijn omgeving vriendinnen waarbij het niet vanzelf ging en ook in allerlei trajecten zitten. Ik hoop oprecht ook voor jou dat het jullie snel gegund is.
Haha ik had vorige maand het streepje op mijn test en wat jij nu beschrijft, zo voelde ik me precies. Buikgriep, zo voelde het. Het streepje liep alleen niet op bij mij, en bij jou in ieder geval wel. Koorts is wel klote, beterschap! Ben heel benieuwd naar je test morgen! Maar jullie ook sex op dat positieve test en dag erna?
Hahaha thnx we zullen het meemaken ;-p ja hij liep wel op maar vind hem voor 10dpo nog wel erg licht! Morgen ff kijken wat er gebeurd! uhhh wij hebben 3 dagen seks gehad achter elkaar! Ik kan wel ff overzichtje bijvoegen. De hartjes is seks en ovu 24e als het goed is. Heb hem deze maand niet gevoeld maar volgens de temp chart de 24e
DOOR TOT IEDEREEN ROZE! ♡♡♡♡♡ NOD-lijst ronde 2 ♡♡♡♡♡ ♡♡♡♡♡ 24 oktober (1) Jk84 -35 jaar - 2e kindjes - ronde 3 (2 na mk) 28 oktober (2) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 8 Cikaa- 26 jaar- 1e kindje- ronde 7/8 30 oktober (1) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 31 oktober (2) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 4 november (2) Euminee - 36 jaar - 1e kindje - ronde 6 Chuppie - 38 jaar - 4e kindje - ronde 9 5 november (2) Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 16 (4e na MK) Wensvoor4 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 6 november (1) RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 7 november (1) NienkeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (4e na MK) 9 november (1) Ange84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 (pauze) 10 november (4) Talitha - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 MrsWit - 28 jaar - 1e kindje -ronde 3 KaatjeB - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Zulema - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 (vermoedelijk pauze) 12 november (1) Sado - 27 jaar - 3e kindje - ronde 2 15 november (1) Femm88 - 31jaar- 3e kindje - ronde 2 Nyphele - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 16 november (1) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 20 november (1) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Totaal (21) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (7) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (2) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). ZWANGER!!! (6) ♡♡♡♡♡ NOD-lijst 1 t/m 15 oktober (6) ♡♡♡♡♡ 8 oktober (1) Leooonie - 32jaar - 2e kindje - 2e ronde 9 oktober (1) PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 oktober (1) xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 13 oktober (1) Anoniempie1 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 14 oktober (1) Dinpin - 35 jaar - 2de kindje - ronde 9 15 oktober (1) Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK ♡♡♡♡♡
Helaas op rood! Deze maand is het niet gelukt om alle gesprekken goed bij te houden helaas. Gefeliciteerd aan de zwangeren zoals @Meiske22! Dat er nog veel mogen volgen! @NienkeB, ik zie toch echt een streepje De dames op rood, laat je niet gek maken! Voor je het weet zit je weer vol goede hoop op het wachtbankje en uiteindelijk met die positieve test in handen!
Goedemorgen dames! hier al 2-3 dagen misselijk in de ochtend en pijn in rechterlies en dacht vanmorgen laat ik toch maar een test doen. Ik ben 8DPO uiteraard nog te vroeg en een witte test helaas. nog dames die gaan testen vandaag?
Vervelend he, die progesteronkwaaltjes, kunnen erg lijken op zwangerschapskwaaltjes. Jammer van je witte test maar kan nog alle kanten op Ik wil zondag gaan testen
Goedemorgen allemaal.. Ik heb net weer getest en als ik kijk naar die van eergister zie ik wel iets van oploop... Maar met die van gister niet echt... De test van vandaag is nog wel nat.... Ben zo bang dat t fout gaat......
Ik zie ook wel duidelijk oploop Ik denk idd dat je ff moet wachten tot hij droog is! Dan worden ze vaak nog een stuk donkerder