Ik denk dat het moment van ovulatietesten zo ontzettend persoonlijk is. Als ik 1x per dag zou testen zou ik bijna zeker mijn piek missen. Het kan bij mij echt in 2 uur van niets naar knal gaan en daarna alweer helemaal afnemen. Zelf test ik 3x op dagen als het eraan zit te komen. Dat weet ik doordat mijn lichaam heel duidelijk signalen geeft. Daar kan ik dan de klok bijna op gelijk zetten. Succes met het vinden van jullie eisprong!
Sowieso heb je na 1 a 2 dagen pas je eisprong. Dus dat zou pas vandaag of morgen zijn. Maar zoals je zei, duidelijke testen, nog geen knallers. Ik zou nog even doortesten. Heb je een foto anders van die knaller?
Ik denk dat het 2 dingen kunnen zijn. Of een dubbele eisprong, of bij de mega knallers je eisprong en daarna nog een hoog level LH maar geen eisprong. Maar dat is een gok van mij
@ ovulatietesten Je maakt in de loop van de ochtend vaak meer lh aan dan de rest van de dag, ik test meestal om 10:00/11:00 en/of pas om 14:00. Mocht je echt een LH piek krijgen dan zie dit ook de rest van de dag vaak wel in de testen terug. LH piek is niet gelijk aan een eisprong. Daarom is temperaturen zo handig om er bij te doen. Als je dat netjes elke ochtend rond de zelfde tijd direct als je wakker wordt zou doen, dan zie je na je LH piek een mooie blijvende stijging van je temperatuur. Dan kan je er pas van uit gaan dat je ei waarschijnlijk echt gesprongen is. Natuurlijk zijn er altijd persoonlijke verschillen maar dat moet je zelf gaan ontdekken in de komende rondes. (Hopelijk niet nodig en lekker snel zwanger zoals de meeste) (Dit voor de dames die er minder bekend mee zijn)
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡1 oktober (2) MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Krorey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 2 oktober (3) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cikaa- 26 jaar- 1e kindje- ronde 6 3 oktober (4) Wensvoor4 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Ebrum - 28 jaar - 2e kindje 2 - ronde 15 Waggels - 36 jaar - 1e kindje - ronde 12 Roza88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 oktober (1) Emmy30 - 35 jaar - 2e kindje via KID - rond 12 (9 na MK) 5 oktober (1) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 7 (3 na mk) 6 oktober (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 7 oktober (2) Euminee - 36 jaar - 1e kindje - ronde 5 RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 8 oktober 9 oktober (1) PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 oktober (1) xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 oktober 12 oktober (1) Sado - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (4) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 Zulema - 30 jaar - 2 kindje - ronde 3 Femm88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anoniempie1 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 14 oktober (2) Nyphele - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Ange84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 15 oktober (3) Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK Mimamerel - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 Haileybaby - 3e kindje - ronde 1 Onbekend ♡♡♡♡♡Totaal (26) Wachtbankje (11) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 1 t/m 15 oktober ♡♡♡♡♡1 oktober (2) MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Krorey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 2 oktober (3) Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Cikaa- 26 jaar- 1e kindje- ronde 6 3 oktober (4) Wensvoor4 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Ebrum - 28 jaar - 2e kindje 2 - ronde 15 Waggels - 36 jaar - 1e kindje - ronde 12 Roza88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 oktober (1) Emmy30 - 35 jaar - 2e kindje via KID - rond 12 (9 na MK) 5 oktober (1) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 7 (3 na mk) 6 oktober (1) GhostRocker - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 7 oktober (2) Euminee - 36 jaar - 1e kindje - ronde 5 RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 8 oktober 9 oktober (1) PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 oktober (1) xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 11 oktober 12 oktober (1) Sado - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (4) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 Zulema - 30 jaar - 2 kindje - ronde 3 Femm88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anoniempie1 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 14 oktober (2) Nyphele - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Ange84 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 15 oktober (3) Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK Mimamerel - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 Haileybaby - 3e kindje - ronde 1 Onbekend ♡♡♡♡♡Totaal (26) Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Net naar de gynaecoloog geweest, alles is perfect (laatste controle na miskraam) en er groeit een follikel, vandaar de steken aan de rechterkant want het zit rechts. Beste nieuws in 2 maand. We gaan door met ovulatietesten
Net ook weet wat bruinverlies en steekjes in mijn onderbuik. Er is toch wel meer aan het rommelen. Ik ben zo benieuwd!! Mag van mezelf pas op NOD testen en heb ook expres geen testen in huis.
Ik zit vandaag op 9 dpo en heb gelezen dat dan gemiddeld de innesteling is .. nu voelde ik vandaag ook wat steekjes aan 1 kant van mn onderbuik en 1x schoot het een beetje door naar mn bovenbeen. Het kan zijn dat ik mezelf helemaal gek maak en denk dat ik vanalles voel natuurlijk! Nu let ik er uiteraard ook veel op. Ik hoop het dan maar! Ik ga denk ik 2 dagen voor NOD een testje wagen voor de lol. Ik heb wel de testen van 2besure en heb daar slechte dingen over gelezen, valse streepjes enzo. Dus ga ook nog wat andere testen halen.