ha lieve meiden! Hoe is het met jullie? ik ben inmiddels 8 dpo en in vergelijking met hoe zwanger ik me voelde de vorige maand op 8 dpo voel ik nu helemaal niks..goed gebruik gemaakt van de positieve ovu test maar toch zo'n voorgevoel dat het niet raak is deze maand. @Cikaa spannend! ik ga denk ik vrijdag een testje wagen.. Zo stom, ik had zo ontzettend het gevoel dat ik zwanger het nieuwe jaar zou inluiden. Nu ik denk dat dit niet gaat lukken voelt het zo vervelend. en dan denk ik wat is dat ook voor stom doel waarom heb je jezelf dat wijs gemaakt. Ook ik betrap mezelf erop dat ik er teveel mee bezig ben..maar hoe laat je zoiets nou los..
Ahh ik snap dat dat idd vervelend is als je dat voor ogen hebt ;-( ik duim voor je dat je vrijdag een leuk lijntje hebt! En niets voelen kan ook wat betekenen hè voor mij was de eerste maand dat ik helemaal niks voelde het opeens raak kan alle kanten op!
Ja klopt ook! Ik test vrijdag en dan is zo n lijntje wel leuk Haha ik lees trouwens ook weleens het bevallings forum, fijn dat het zo gaat gaat meid! Blij voor je!
Haha ik ben al afgezwakt van predictor naar action omdat ik gewoon geen zin heb in zoveel geld uitgeven voor niks. Vind het ontzettend knap van je dat je het vol kan houden! We gaan het meemaken en anders gaan we toch voor een hele mooie kersttest hihi
Oh heel herkenbaar, wil het ook zo graag loslaten. Maar vandaag toch weer gestart met ovulatie testen. STOM! Ik koop ook geen dure testen meer. Als ik echt denk met de goedkope nou nu zie ik echt duidelijke streep dan wil ik wel een CB halen. Want het is gewoon leuk om te zien staan zwanger.
Dit zijn de action testen hè? Die geeft idd vrij vroeg al een streep! Heel veel succes straks idd 2 testen per dag
Ik voeg straks foto's toe (gsm thuis vergeten en zit op het werk). Ik had nog 1 kv test liggen (van de 10), had voorbije zondag normaal NOD. Supernegatief nog! Vriend zei dat ik die laatste maar moest doen vandaag en ik had hem mee naar het werk en ik ging snel even plassen, testje doen en nam die mee naar mijn bureau en echt wel positief! Van het werk nog een test genomen (werk in een wijkgezondheidscentrum) en die is ook echt positief! Meteen mijn collega bloed laten nemen en straks het resultaat... Ik kan het niet geloven!
Ja ik was helemaal van de kaart! Had echt 10 testen ofzo gedaan, allemaal omowit. Bloedtest ook net binnen en positief! Dus zal voor eind juli zijn!
DOOR TOT IEDEREEN ROZE! ♡♡♡♡♡ NOD-lijst ronde 3 23/24 november (1) Cikaa - 26 - 1e kind - ronde 9 27 november (3) Sedese - 34 jaar - 3e kind - ronde 6 Euminee - 36 jaar - 1e kind - ronde 7 GhostRocker - 27 jaar - 1e kind - ronde12 28 november (1) Korey - 36 jaar - 2e kind - ronde 3 6 december (1) Ange 84 - 35 jaar - 3e kind - ronde 6 7 december (1) Zulema - 30 jaar - 2de kind - ronde 4 8 december (2) MrsWit - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 Talitha - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 10 december (1) Femm88 - 31jaar- 3e kindje - ronde 3 16 december (1) Sado - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 ♡♡♡♡♡ NOD-lijst ronde 2 5 november (1) Wensvoor4 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 6 november (1) RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 16 november (1) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12 Totaal (7) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (3) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). ZWANGER!!! (10) ♡♡♡♡♡ Oktober Leooonie - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde PlainJane - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 xxxsimoneee - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Anoniempie1 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 6 Dinpin - 35 jaar - 2de kindje - ronde 9 Amoxiclav - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK November Chuppie - 38 jaar - 4e kindje - ronde 9 Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 16 (4e na MK) NienkeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 (4e na MK) KaatjeB - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Nyphele - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 ♡♡♡♡♡
He, wat lees ik nu meis? Ik dacht dat je al ongrsteld was geworden inclusief negatieve testen? Wauw super gaaf dat dit zeg!!
Geen idee! Denk dat NOD niet klopte want op basis van hcg zou ovulatie pas rond 6/11 zijn geweest.. Hahaha ja, ging gewoon de allerlaatste test opgebruiken. Had maandag nog een geheel negatieve. Vanochtend op het werk ineens positief!
Wahhhhh!!! Gefeliciteeeeeerd! Wat cool dat je alsnog zwanger blijkt te zijn! Hahah toch nog voor de bruiloft idd! Eind juli uitgerekend? Kom je bij ons groepje?
Haha ja is van het werk, dus waarschijnlijk algemene firma ofzo. Zie nu voor het eerst de testjes op groot scherm, in het echt zijn ze wel duidelijker haha!
Haha ik werd ook even gek! Verwachtte het totaal niet meer en had hem snel gedaan, naar bureau gelopen en even neergelegd zonder kijken om mijn pc op te starten en bureau op orde te zetten voor de eerste patiënten kwamen en ik keek vluchtig eens en zag ineens het resultaat en moest meteen zitten