Lieve dames Ik ben afgelopen week bij de gynecoloog geweest. Omdat er maar geen bloed verder kwam en bij de echo bleek er wel een hartje te kloppen. Ik ben nu al een paar dagen in shock. Het was blijkbaar iets te vroeg. Maar ik vind het nog wel allemaal spannend want heb steeds krampen, voelt meer als lichte weeën. En ook nog zo af en toe bruine afscheiding. En het rare vind ik dat mijn misselijkheid echt bijna weg is en de thee smaakt mij weer en chocolade kan ik ook weer eten enz. Ik was echt zo misselijk eerst dat ik bijna niks kon eten. Dus wat moet ik ervan denken? Gaat dit goed? Iemand ervaring mee? Koude handen en voeten heb ik altijd snel last van
Waaaauw! Wanneer mag je weer voor een echo? Ik heb zelf met mijn MK 2 goede echo’s gehad ondanks veel bloedverlies.. en 2 uur na de laatste echo ineens toch krampen en miskraam.. (terwijl net opgelucht was want ze zeiden kans op MK was nog minimaal) dus je moet vooral niet naar mij luisteren! Vriendin van me is nu 12 weken zwanger en heeft van week 5 tm week 10 veel gebloed! Bloeden is nu opgehouden en baby ziet er goed uit! Goed gegroeid etc. Dus ik ga heel hard voor je duimen! Heeft hij ook aangegeven hoe ver je nu bent?
O wauw 7 weken al!! Als alles goed gaat kom je dan ook bij het 15-31 juli groepje? ik ben vandaag 7.1 alweer! Ik had mijn MK bij 8.6 dus ben heel blij als ik daar voorbij ben. Maar toen idd al 2 weken last van bloedingen helaas. maar elke goede echo verminderd de kans op een MK aanzienlijk, dus het is heel erg goed nieuws!!! Is het bloeden zo goed als gestopt nu dan?
Stomme vraag; maar kan het niet toevallig zijn dat het een tweeling was en er 1 verloren is? Hoor je ook vaker helaas
Ja bloeden gestopt. Wel steeds wat krampen maar ook niet de hele dag. Dus 2 weken bloeden en toen bij de echo was alles goed en ineens ging het mis? Begrijp ik dat goed?
Dat hebben ze niet gezien. Ik heb trouwens niet zoveel bloed verloren. Lijkt me dat je dan meer bloed verliest
Ohhh gelukkig is het bloeden gestopt! ja het begon bij mij met bruinverlies.. na drie dagen had ik een echo gehad en alles zag er top uit.. week lang bleef bruin verlies houden tot het ineens rood werd. Na twee/drie dagen roodverlies weer een echo en hij was perfect gegroeid en ze kon niks vinden en stelde me gerust. En toen savonds op de bank kreeg ik ineens echt een soort van weeën en verloor ik de vrucht helemaal intact. Was heavy maar wel heel mooi om te zien omdat hij in z’n vlies zat nog.. maar lang verhaal kort; als het bloed stopt is het goed!
Oh wowwww, wat fijn! Snap dat je nog in shock bent. Ik heb er geen ervaring mee, maar hoop dat je een fijne zwangerschap tegemoet gaat en straks een gezond kleintje in je armen mag houden.
Wat een rollercoaster!! Krijg je gauw nog een echo? Ik heb mijn eerste zwangerschap ook wekenlang bloedverlies gehad en dat is ook gewoon goedgekomen.
Hoe ver ben je nu? Ik heb beide keren rond 8 weken gehad dat de symptomen van het een op t andere moment een paar dagen weg waren. Daarna kwam ze weer terug
Hoe gaat het nog met de andere dames hier? zou eens de lijst moeten terugzoeken eigenlijk. Kom af en toe eens piepen in dit topic